środa, 22 września 2010

Urodzinowe Candy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





 Nie mogłam już dłużej wytrzymać:) Do urodzin bloga jeszcze ponad miesiąc tym nie mniej stwierdziłam, że nadeszła pora by ogłosić WIELKIE ROZDAWANIE CUKIERASÓW :)

Ale może po kolei, gdyby nie Wy, moi Drodzy Czytelnicy, pewnie by mnie tu teraz nie było. To dzięki wam jeszcze trwam w blogowym świecie, dzięki waszym przemiłym komentarzom wiem, że biżuteria nie trafia w pustkę, że się podoba, że może komuś sprawić radość. Podsumowując, chciałam wam tym Candy ogromnie  podziękować:)

Dlatego postanowiłam wybrać coś ciekawego z mojej kolekcji :) Nagród będzie trzy - miedziany pierścień z jaspisem - ogromny i okazały, srebrne kolczyki z jadeitem rubinowym - niewielkie, troszkę szalone i urbanistyczne bym powiedziała, oraz nagroda niespodzianka (może to być wszystko -od książki zupełnie nie związanej z biżu - przez kolczyki - po możliwość złożenia u mnie specjalnego zamówienia na dowolną sztukę biżuterii, szczerze mówiąc jeszcze nie wiem co to będzie;)

Postanowiłam też, że z okazji urodzin będzie też parę bonusów. Po pierwsze, jeżeli osoba wylosowana będzie także moim znajomym na facebooku dostanie do wygranej kolczyki niespodzianki, także serdecznie zapraszam do zaznajamiania się ze mną:D  Po drugie, jeżeli liczba obserwujących przekroczy 200, do puli nagród dołączy ta oto urocza sówka (jeżeli nie dokładnie ta, to na pewno bardzo podobna:)


Poza tym wszystkim pierwsza wylosowana osoba będzie mogła sobie wybrać, którą nagrodę wybiera :) Także nawet jeżeli ktoś nie nosi kolczyków, może trafić mam nadzieję, na coś co mu się spodoba:)

No i oczywiście tradycyjnie zasady te same, czyli:
1.Trzeba się wpisać komentarz pod postem
2. Trzeba umieścić podlinkowane zdjęcie jednej z dwóch nagród  na swoim blogu (dostępne na pasku bocznym)
3. Jeżeli ktoś nie posiada bloga, wystarczy komentarz pod postem
4. I to chyba wszystko:)

Mam nadzieję, że cukieraski się podobają i będą jacyś chętni:) Zapraszam więc do częstowania się:)

Prawie bym zapomniała -zapisy do 4 listopada,  losowanie natomiast  5 listopada, czyli w dzień, kiedy na blogu pojawił się pierwszy post:D

198 komentarzy:

Nuša pisze...

Great jewelry!

Ania pisze...

To i ja się zapisuję. Za chwilę będzie tu tłum. Zapraszam też do mnie na Candy - dziś ostatni dzień zapisów.

asjah pisze...

Od dawna podziwiam Twoje pierścienie! Zapisuję się oczywiście ;-)

butterfly pisze...

Ja rowniez dolaczam do grona czekajacych z nadzieja na wygrana. Pozdrawiam

Unknown pisze...

oczywiście nie przejdę obojętnie, a że każdy wykonany przez ciebie pierścień wzbudza we mnie zachwyt, to zawalczę o pierścień... :)

confine pisze...

Tym razem bliżej początku:)
Zapisuję się chętnie, piękne są Twoje dziełka:)
Pozdrawiam

rocktechnika pisze...

Ojej, ojej, ojej!
Cukierasy są wspaniałe! Dlatego dołączam się do listy osób biorących udział w losowaniu! :)
Czekam z niecierpliwością na wyniki!! :)

Szara pisze...

No proste, że ja się zgłoszę. Podziwiam Twoje twory d dawna i bardzo chętnie przygarnę takie cukierasy :) liczę też, że osiągniesz liczbę 200 obserwatorów bo Twoja sówka jest obłędna.
A myślę, że to nie trudne bo Twoje tworki łatwo mogą owładnąć serduchem ^^
Pozdrawiam

Justyna (Sarmatix) pisze...

Woow!! Aż buzię otworzyłam z wrażenia na te cuda!
Natychmiast ustawiam się w kolejce :)
Pozdrawiam serdecznie :)
ustinika.blogspot.com

Qrkoko pisze...

oczywiście, że się zgłaszam :) strasznie lubię twoją biżuterię, a ten pierścionek idealnie trafia w moje gusta

Weroniko pisze...

Oj takie piękne kolczyki, to i ja muszę się zgłosić.

Nataliya pisze...

Ja też się zapisuję po cudeńka. Znalazłam dziś,od Ciebie kolczyki w kopercie, które wysłałaś mi z książką, ale zemnie gapa, ale cieszę mnie to że dziś coś dostałam. Lepiej później niż wcale. BARDZO CI DZIĘKUJĘ!!!

Anonimowy pisze...

ŚWIETNE CUKIERASY- Z MIŁĄ CHĘCIĄ SIĘ ZAPISUJE:) MÓJ MAIL:
ARTYSTKA26@poczta.fm

Mikko pisze...

szybko i ja sie zapisuję po te wspaniałości :)

Le pisze...

I love this blog, and this candy is amazing. All three are beautiful.Many thanks for the opportunity to win them.

only nine pisze...

o żesz jak dobrze że tu weszłam :D piękne cukierasy mam ochote na małe conieco :D

Hania pisze...

Na takie cukierasy to ja sie pisze!

Anonimowy pisze...

Ojejojejojej!!!Takie cukierki to ja chcę! www.retromantic-bizu.blogspot.com

Andreja pisze...

Thanks for the chance to win!
I love your blog, and this candys are beautifull. Your work is amazing!!!
Greetings from Slovenija, Andreja

Poohatka pisze...

ja też! ja też! :) super są :)

crazywool pisze...

chętnie się ustawiam w kolejce, robisz cuda!

Ludkasz pisze...

och, może tym razem się uda:) Staję grzecznie i czekam przytupując nóżkami;)

Annasza pisze...

Cudenka, piszę się bez dwóch zdań :)))

ciapetkowo pisze...

Śliczne cukierasy, przyłączam się do zabawy :)

brzydula13 pisze...

Eh, wylosować takie cuda... chciałabym.
Pozdrawiam!

raeszka pisze...

Może tym razem uda mi się zdobić coś z Twojej pięknej biżuterii :).

eMKa pisze...

Chętnie staję w kolejce po te Twoje piekne twory :)

AP pisze...

Dzień Dobry

Ale cudny pierścionek ,fajnie gdyby
jeden z nich ozdabiałby by mój domek.

pozdrawiam
wara@poczta.forward.pl
ADA

Haftowane Prezenty pisze...

Przepiękna biżuteria! Jeśli miałabym wybierać, to chciałabym kolczyki. Cudowne.
Pzdr
Michalina

Kerlaja pisze...

Staję i ja! Biżutki robisz cudne, więc chętnie wezmę udział w zabawie:)

Amanita pisze...

Wooow ale cuda!
Chcę!
Ustawiam się w kolejce!

A sowa urocza, szaleję za sowami!!!!
Jak nie wygram to chyba wybłagam Cię o wymiankę jakąś ]:->

Zielona pisze...

Super nagrody :)
Zapisuję się jak można :)

Iza pisze...

Zapisuje sie w kolejke po cukierasy.

Unknown pisze...

Również i ja chciałabym się zapisać.
Cudowna biżuteria.
Mój mail pekala.martyna@gmail.com

Bibliofilem być pisze...

uwielbiam twoje biżu i choć już jedne kolczyki od ciebie mam to bardzo bym chciała żeby i tym razem mi się poszczęściło :)

Eliza/Tuome pisze...

to ja też w kolejkę staję :)
a co :D

http://tuometar.blogspot.com/

Aurelia pisze...

cudne kolczyki:)
Może mnie się poszczęści

Ola pisze...

chętna ;) i zaproszenie na fb - wysłane ;)

Teja pisze...

How nice. I love your blog and your amazing produts.
Greetings from Slovenia.
Teya

Shenny pisze...

Piękna biżuteria! Ja też chętnie stanę w kolejce :) Pozdrawiam :)

by-shenny.blogspot.com

Olu pisze...

Trafiłam tutaj przez Twoje candy i jestem zachwycona. Robisz przepiękną biżuterię! Zdjęcia także mnie oczarowały.
Zapisuję się na candy i nie omieszkam zaglądać częściej.
Pozdrawiam,
Ola
nojta.blogspot.com

mysza_tworzy pisze...

No muszę się ustawić w kolejce bo zwariuję! Piękne biżuty! Super! Zapraszam na www.myszatworzy.blogspot.com

ROMA pisze...

Zapisuję się i ja!

Natalia pisze...

ubóstwiam tworzoną przez Ciebie biżuterię, zawsze pochłaniam ją wzrokiem więc sobie nie odpuszczę możliwości jej zdobycia :)

Marzena pisze...

Podobają się i to jeszcze jak,wpisuję się i liczę na szczęśliwy los

Jewellery by alex pisze...

zglaszam sie tabaluu@wp.pl www.kolczykihandmade.pinger.pl

Ewa pisze...

A byłam pewna że się zapisałam ale jednak nie :). No to teraz już jestem :)

Wilczex pisze...

Przepięke Candy!!! Niegdy nie mama szczęscia, le zawsze mam nadzieje, że tym razem mi dopisze!!! ;/ Nadzieja matką wiadomo czyją :) No nic, w każdym razie ustawiam się w kolejce, bo nie mogę przegapić takiej okazji!!!

http://wilczejagody.blogspot.com/

edytta-p pisze...

Biżuteria prześliczna.... zatem z przyjemnością ustawiam się w kolejce :)

Anonimowy pisze...

ustawiam się w kolejce:)
www.bergamasco.blox.pl

Revi pisze...

To i ja się dopiszę w kolejce, bo takie piękności to szkoda odpuścić.

Basia KosimkArt pisze...

To i ja się dopiszę choć szczęścia nie mam do tych zabaw ;)

Cieszę się że tu trafiłam, będę zaglądać.
Pozdrawiam

Kasia z Różności pisze...

Podziwiałam Twoją biżuterię już od jakiegoś czasu, chyba na Bazarku. Jest urocza i niepowtarzalna. Dzięki candy w końcu trafiłam na Twój blog, bo jakoś wcześniej nie mogłam znaleźć. Z przyjemnością przyłączam się do niego :) Z pierścionka muszę zrezygnować ze względu na uczulenie na metale nie szlachetne, ale kolczyki lub niespodziewajkę (ach ten dreszczyk emocji!) to poproszę. Życzę kolejnych twórczych pomysłów i pozdrawiam :)

ainuin1 pisze...

Cuda! Cudeńka!
Pozdrawiam serdecznie i ściskam kciuki... za siebie ;-)
ainuin1@gazeta.pl

AtorodArt pisze...

Piękny pierścień i kolczyki!!! nie darowała bym sobie, gdybym nie włączyła się do tej zabawy :)

lanua pisze...

Witam,
polecono mi Twój blog i od razu taka niespodzianka :)
z przyjemnością dopisuję się do listy (swojego bloga nie prowadzę)

aniakoper@o2.pl

Małe Decou pisze...

Może los się do mnie uśmiechnie, zobaczyłam co tworzysz przy okazji wyzwania w szufladzie i zajrzałam, pięknie, oryginalnie i w moim guście
pozdrawiam i zapraszam do mnie

Kathinna pisze...

Ja też bym chciała...
Mój mail: kasiax3 małpa gazeta.pl

Unknown pisze...

trafiłam tu przypadkiem i podziwiając trafiłam na ten post. Głupotą byłoby nie skorzystać więc się zapisuję i podpisuję pod wyrazami uznania dla pięknych wyrobów.
pozdrawiam serdecznie i idę Cię lubić na fb;)

Unknown pisze...

mail moniki, która nie ma bloga;p
naoczna@o2.pl
:)

Unknown pisze...

to i ja ustawię się w kolejeczce po te piękne rzeczy :)

anieliskoo pisze...

i ja się zgłaszam!
www.anieliskoo.pl

Ewka pisze...

Zapisuję się, a jak, na śliczności Twoje :D

LilyRevenge pisze...

chciałabym sie zgłosić mój blog to lilyrevenge.pinger.pl :)

Kasia- Aditu pisze...

Trafiłam na Twojego bloga właśnie dzięki temu Candy. Tworzysz niesamowite rzeczy:D Też próbowałam bawić się w robienie biżuterii, ale moje ręce jednak nie za bardzo nadają się do takich stafów;p Dlatego tym bardziej chętnie przygarnęła bym taki cudny pierścionek :] Zatem zgłaszam się i czekam z niecierpliwością i nadzieją że szczęście się do mnie uśmiechnie :]
Link do mojego bloga : http://aditu-art-gallery.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

brak mi słów, cudeńka :)
mój blog :) http://srebrna.pinger.pl/
srebrna

Kasia pisze...

jeszcze ja :)

Anonimowy pisze...

Zapisuje się - Patrycja003@interia.pl

Licho_Nie_Spi pisze...

Dopiero co tu trafiłam, porozglądam się jeszcze, ale zapis zostawiam, bo mogę zapomnieć...

Anonimowy pisze...

Ja też się zgłaszam, po kolczyki

free-soul pisze...

Śliczne kolczyki.Może uda się mieć jakieś kolczyki, których sama nie zrobiłam :)Przyłączam się i zapraszam do odwiedzenia mojego bloga.Jestem świeżynką w tej społeczności blogowo-craftowej.Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

piękności rozdajesz więc sie ustawię w kolejkę :)

Котейка pisze...

Czy masz wspaniały blog! Mam więc czas, aby spotkać się z nim! Dzięki Twojej kreatywności! Cieszę się regularny czytelnik i zgaga na nakrętki remis. Proszę was, aby zaprosić mnie. I napisał o candy na pasku bocznym bloga http://youclan.blogspot.com/

maueczarne pisze...

Ja się podpisuję łapkami i nożkami tutaj. Prześliczną biżuterię robisz. Znam Cię z naszego biżuteryjnego światka od jakiegoś czasu. Zawsze z zaciekawieniem oglądałam zwłaszcza pierścionki. Bo te robisz pięknie jak mało kto.
Siadam i czekam na wyniki candy.

Zapraszam też czasami do mnie - http://maueczarne.blogspot.com/

Pozdrawiam ciepło :)

eyjanaart pisze...

dopisuję się i ja w kolejce do Twych dzieł.
Jako świeża blogerka w temacie biżu może będę miała "szczęście początkującego"
:)

kolczykiPysia pisze...

och jakie pięknie! może mi się poszczęści! zapisuje się również! :D

alicja11 pisze...

Wow jaka urocza biżuteria ,zapisuje się i zaraz ogłaszam u siebie.
http://alicja11.blogspot.com/

Moli1978 pisze...

Ojoj, jakie cudne candy. zapisuję się koniecznie...

Kaśka pisze...

Też się zapisuje
Pozdrawiam
Hlaina S.

AP pisze...

Dzień Dobry

Wpisuje się Ada,która z e-mailem
tutaj wpada.

pozdrawiam
wara@poczta.forward.pl
ADA

dagszym pisze...

no postoję w miłym gronie. a co mi tam:)

Anonimowy pisze...

Cóż, co prawda zagądam od niedawna na Twojego bloga, a Twoje twórczości niezwykle mi się podobają ^^ A w szczególności pierścionek. Bardzo by chciała mieć takiego w swoim posiadaniu, więc oczywiscie wpisuje się do konkursu z nadzieją iż uda mi się go zdobyć ^^ Bo jest tak cudowny, że jak go tylko zobaczyłam nie zapomniałam o nim ^^. pozdrawiam mam nadzieje że szczęśliwą zdobywczynią będę( nie to żebym skromna nie była ) po prostu bardzo na to licze :))
Jestem jako konewa02 na szafie, mogła bym go kupić za rozsądną cenę, ale jeżeli można wygrać to czemu nie ^^

Bo pisze...

chetnie przygarne cokolwiek
bo wszystko cudne

xxxandra pisze...

to ja też do tej długiej kolejki się ustawiam!:) pozdrawiam!

franio pisze...

cudne te cukierki! zgłaszam się i zapraszam do siebie:)

Izoldka17 pisze...

Naprawdę cudowna biżuteria! Nie mogłam się jej oprzeć i oto stoję już w kolejce :)
Pozdrawiam,
http://kreatywnykacik.blox.pl/html

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się i ja po te cudeńka :)
Może los mi dopisze .. :)

jm pisze...

Zgłaszam się i ja na te cudowne cukierasy!

misz-masz barbary pisze...

kurczaki jakie śliczności
pierścień normalnie mnie powalił bo ja lubię ostatnio takie okazałe ;)

Jurka pisze...

Piękne rzeczy, ja też się zapisuję. Notka na moim blogu: jurka.art.pinger.pl

Anonimowy pisze...

Nie mogę się już dłużej powstrzymać, więc zapisuję się i ja. Bonne_nuit
(noa9@o2.pl)

Anonimowy pisze...

i ja chcę wziąć udział! :) cudne nagrody!
adres mojego bloga:
http://ladyinblue.pinger.pl/
pozdrawiam :)

zielona-karuzela pisze...

cuda!

jola_zola pisze...

matko, jakie cudne Candy!!!
nie może mnie tu zabraknąć:):):)
pozdrawiam cieplutko w te chłodne jesienne dni:)

http://lara-egaree.blogspot.com/ pisze...

To i ja stanę cichutko w kolejce:)))
Śliczne prezenciki

Anonimowy pisze...

i ja też ! fantastyczny ten pierścionek !
ściskam ;))
kasia (www.angell.blox.pl)

Unknown pisze...

cudne kolczyki:)
Może mnie się poszczęści
beautiful ring, the owl is fantastic, I admire your jewelry am most!!
virido@gmx.at

Kokardeczka pisze...

Jesuuuu, jak widzę takie cuda to tylko wzdycham z zachwytu:)
Piękne cukierasy:)
zapraszam na moje cany:)
http://kokardeczka-doonesownthing.blogspot.com/

cirilla83 pisze...

Robisz przepiękne rzeczy :)

savannah pisze...

Pierscionek jest rewelacyjny i chetnie ustawie sie po niego w kolejce, choc i kolczyki naprawde urokliwe:) pozdrawiam

JASPISOWA pisze...

O żesz! Pięknie tu u Ciebie.
Jaspisowa czai się na jaspis, oczywiście :o).

Pozdrawiam serdecznie!

http://jaspisowa.blogspot.com/2010/10/candy.html

Agnieszka pisze...

Genialne te Twoje zawijasy!!!! A kolczyki mnie zwaliły z krzesła!!! Strrrasznie chciałabym je mieć!!!! No, ale będę grzecznie czekać na wyniki candy.

Info na blogu jest :) (u mnie pasek boczny jest pod postami)

Pozdrawiam.

gagipa pisze...

dołaczam do zabawy i już nie mogę się doczekać losowania, bo piękne są twoje prace

zielona-karuzela pisze...

Zapisuje sie oczywiscie :) a Post na blogu już jest. Pozdrawiam :)

Lilienne pisze...

To i ja spróbuję! :)
Twoje sowy są przefantastyczne!!! :)
Pozdrawiam ciepło!

seekutnica pisze...

Cudo kolczyki, zapisuję się i ja:)

Może mi się poszczęści:)

Pozdrawiam:

www.blyskoty.blox.pl

elina pisze...

Prosím aj mňa zapíš...ďakujem Eli

Galeria 4 Żywioły pisze...

Ja też ustawiam się w kolejce po cukierasy.
www.4zywioly.blogspot.com

Wisienka pisze...

Twoje prace są po prostu cudne.
Zapisuję się i z niecierpliwością czekam na wyniki :)

Pozdrawiam!

pakma pisze...

Piekne kolczyki kusza i mnie :)

plusk24@vp.pl

Nitka pisze...

Cudna ta biżuteria, dopisuję się... :)

Agnieszka Winnicka pisze...

Alez pieknosci!!! Ja tez sie ustawie w kolejce :)
Zapraszam na candy u mnie:
www.agasunset.com

"Szalka" - Agnieszka pisze...

No takie cudne cukierasy to i ja ustawię sie w tądługaśną kolejkę.

Adriana pisze...

nadherna praca

Edyta pisze...

czy będą jacyś chętni? Obawiam sie, ze będzie ich zbyt wielu żebym miała jakiekolwiek szanse. A tak bardzo podobaj mi się te kolczyki. Pozdrawiam

Nitkowy Świat pisze...

Kolejka, że ho ho ho... Szans nie mam, ale i tak się zapiszę ;-))
http://nitkowyswiat.blogspot.com/

IWA pisze...

Takie cuda, że nie można się oprzeć. Piękne są dzieła rąk Twoich, więc marzy mi się, by stać się posiadaczką jednego...
iwonabobrowicz@o2.pl

igea pisze...

Hi,
your follower as "wolfsrain"
Put your candy on my blog here:
http://candy19candy.blogspot.com/
igea777@gmail.com

inaurem pisze...

Zgłaszam się. Jestem zachwycona sową! I pierścionkiem. Cudny jest.

inny-pamietnik.blogspot.com

madzja pisze...

zapisana i czekam na łut szczęścia :)

madzja.blogspot.com

Caitri pisze...

Zwabiły mnie tu te wspaniałe i piękne kolczyki - z niecierpliwością czekam na losowanie ;)

Naila pisze...

Pierścionek mnie zauroczył, lubię takie zawiajsy, kolczyki też urocze :) więc się zapisuję jako chętna.
http://impresje-naili.blogspot.com/

artemisia pisze...

Kolczyki śliczne, ale sowa podoba mi się najbardziej. Nigdy mi się nie udało wygrać candy, ale spróbuję.
myziek@o2.pl

KarolinaBlaszczuk pisze...

Podbijam do 200 jeszcze tylko 75 osób ukocha Twoje cukierasy i ktoś wylosuje szcześliwą sówkę :). Czekam cierpliwie w kolejeczce i serdecznie pozdrawiam Panią o magicznych rączkach.

Gosik pisze...

sliczności, ale ten pierscień jest wyjątkowy^^ pozdrawiam serdecznie, info na blogu w szpalcie po prawej :)

Jolinka pisze...

Fantastyczne Candy, nawet jeśli wygrana miałaby przejść mi koło nosa, to z przyjemnością ogłoszę je na swoim blogu:)
Z całego serca

KasiaJewellery pisze...

ustawiam sie w kolejce do losowania :-))))

Ciemno... Ciemno... Marychetkowo... pisze...

To i ja? Tak nieśmiało? ;)

abstrakcja pisze...

Piękne, piękne, chce to!

Evik pisze...

dużo wpisów u Ciebie, ale zaryzykuję, bo chrapkę mam na takie piękności.pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Really unique and lovely pieces. bj

kalina pisze...

cudka. pierścień zwłaszcza taki jak lubię. staroświecki.

BlackCherry pisze...

Dołączam do chętnych na te piękne wytwory :} http://justynat87.pinger.pl/

Gwiazdka pisze...

Ja również ustawiam się w kolejce po te cuda :)

Wilk w owczej skórze pisze...

Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin bloga! Weny nieustającej, studni pomysłów i radości z tworzenia! :)

****
Po prostu cuda! Nie stanąć po nie w kolejce to grzech, wiec ja też się zapisuję :)
Dodałam do obserwowanych, a link za moment pojawi się u mnie (rekoczyn.blogspot.com) na pasku bocznym, po prawej.

Z pozdrowieniami,
Wilk w owczej skórze

Natolin pisze...

joj, byłaby zapomniała się zapisać, a tu już taaaka kolejka :) no, ale nie odpuszczę takich zawijaskowych piękności :)))

Amber pisze...

Aż ślinka leci.

Unknown pisze...

Piękne wrappingi... oczywiście trudno się nie skusić do wzięcia udziału w candy :D
martyna.niemira@gmail.com

ssmagie pisze...

Fiu, fiu same rarytasy, pozdrawiam i zapisuję się :)

mareju pisze...

Nie mam szczęścia w candy ,ale robisz tak piękne rzeczy ,że zapisuję się i ja i pozdrawiam gorąco

Aga pisze...

Zgłaszam się i ja!

Iss-ola pisze...

faktycznie tłum sie zrobił
ojoj chyba nie mam szans
pozdrawiam
Anima

m. pisze...

piękne rzeczy wychodzą spod Twojej ręki, więc i ja spróbuję szczęscia w candy :)

pozdrawiam

barbaratoja pisze...

Pewnie się w tym tłumnie nie zgubię, a może coś znajdę;-)
I ja chętna jestem na Twoje śliczności.

Myszka pisze...

Dłuuuuuuuugaśna ta kolejka, ale staję w niej i ja!

Anonimowy pisze...

bardzo bardzo mi się podoba :) sówka też :)
Meg N.

Hordubal pisze...

Wspaniała bizuteria.Może się uda cos wygrać. uam20@wp.pl

Kalisz made pisze...

Kiedyś musi mi się udac:)

Muszelka pisze...

Pierścionek jest cudny... Miło by było go wylosować, choc szanse raczej marne bo chętnych tak wiele..

Pozdrawiam serdecznie

http://muszelka27.blogspot.com/

Bedusia pisze...

Cudne słodkości! A te kolczyki to już totalnie mnie zauroczyły :D
Oczywiście dołączam do ogonka ;)

Anonimowy pisze...

:) Pięknie tu. kokardka1986@o2.pl

marzycielka pisze...

Witam, długa ta kolejka, ale nie ma się co dziwić takie cudeńka. Może się uda :) Pozdrawiam

Barto pisze...

I ja staję w tej długiej kolejce ;)

Darhena pisze...

Oczywiscie musialam sie dopisac, to pierwsze candy, w ktorym biore udzial :) Ide dac na msze, moze wygram ktores sliczosci :D

Anonimowy pisze...

może coś kiedyś wygram :)

corsa42@o2.pl

Agnieszka C. pisze...

takich pierścionków nie umiem robić i podziwiam ludzi, którzy są precyzyjni i robią takie rzeczy...
Pozdrawiam, Agnieszka

G-a pisze...

takie kolce to marzenie:
http://g-a-scrapbooking.blogspot.com/2010/10/candy-listopadowe.html
(W pasku bocznym też mam info)

Unknown pisze...

Я из России,нашла вас по конфетному следу.У вас чень красивые изделия.Я в восторге.Хочется поучаствовать в розыгрыше.
http://wwwdomovenok.blogspot.com/

Marzenia pisze...

i ja cichutko staję w kolejeczce i gorąco pozdrawiam ; )

kacha pisze...

jeszcze zdążyłam, to grzecznie ustawiam się może akurat...bo wszystko takie piękne!!!!

Anonimowy pisze...

to ja też się zgłaszam. :)
http://magialena.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

od dawna zachwyca mnie Twoja twórczość,więc zapisuję się z przyjemnością :)

anuk_pl pisze...

I ja się zapisuję! Trafiłam tutaj pierwszy raz i będę wracać - tworzysz piękną biżuterię! Pozdrawiam :)

kasi3nka pisze...

Śliczna biżuteria, dopisuję się do zabawy i z chęcią zajrzę do Ciebie częściej :)

Anonimowy pisze...

Też się dopisuje do tej kolejki po cukieraski. Pozdrawiam

ARTYSTYCZNA DUSZA JOKO .. pisze...

Przecudowna biżuteria. I ja się dołączam.. Pozdrawiam !!!

Anonimowy pisze...

wszystkim tak się podobają piękności,że się zapisują ;) to i ja jestem chętna ;)

t_w_e_e_t_y@o2.pli

Wisienka pisze...

Śliczne! Z miłą chęcią staję w kolejce.
Pozdrawiam!

AgaArt pisze...

Tworzysz wyjatkowe dziela.Bardzo mi sie podoba wirewrappingowa bizu.
pozdrawiam

Kasia K. pisze...

Piękne rzeczy tworzysz! Chętnie i ja ustawię się w kolejce :) Adres do mnie:
http://kaniewska.pl/blog/

Alicja Steinka pisze...

Jejciu! Jakie cuda!Że też nie trafiłam tutaj wcześniej! Oczywiście ustawiam się w kolejce!

Anna Kowal pisze...

no to ja też zdąrzyłam się ustawić w ogonku - chciałam już dużo wczesniej - ale trzymam się swojej wlasnej zasady ze biorę udział tylko w jednym candy a nie w kilku jednocześnie :):) pozdrawiam Kasiu serdecznie!!!

Dziabka pisze...

Łojoj! Ile chętnych! To ja też się zapiszę jeszcze...

Edzia pisze...

to jeszcze ja:) pozdrawiam*

Unknown pisze...

rrrany... myślałam, że nie dobrnę do końca tej listy...

vibulnum@gmail.com

Unknown pisze...

jeszcze ja! info wg dat tu:

http://malowanyimbryczek.blogspot.com/p/candy.html

Ola pisze...

Piękne rzeczy!!
Z nadzieją się zapisuję...

ola.bogusz@gmail.com

magdowo pisze...

Piękne Candy.
Zapisuję się.
Magda - magdowo

leemonqa pisze...

Oj jakie cudności :) tez chciałabym stanąć w kolejce:)

Bernadetta pisze...

Cudowne . podglądam bloga i podziwiam . Zapraszam do siebie i ustawiam się w długaśnym ogonku .

Людмила Карамышева pisze...

Восхищаюсь! Можно только надеяться...http://artmilamania.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

Choć kolejka już ogromna ustawiam się z wielką nadzieją. Urzekły mnie zwłaszcza te piękne kolczyki!!

Agnieszka :)

arimor@o2.pl

askoz pisze...

Piękną biżuterię tworzysz;)
Cieszę się ,ze zdążyłam jeszcze ustawić się do kolejki;)

Anonimowy pisze...

Prześliczna biżuteria!

karolina A.

adamczyk.karolina@o2.pl

Agata z magicznego atelier pisze...

uffff, chyba zdążyłam. Biżuteria piękna :) pozdrawiam cieplutko

pippirose pisze...

Your jewelry is beautiful!
:o)
pippirose59 at gmail dot com

PiLLow pisze...

O, śliczności jakie! Dopisuję sie do listy :)

Aga robie-bo-lubie pisze...

Jaka cudowna biżuteria. Trafiłam na Twój blog przypadkiem, ale od dzisiaj będę częstym gościem!

zainspirowana pisze...

piękności rozdajesz, więc się ustawiam!

olga pisze...

piekny pierscionek! ustawiam sie w kolejce

Unknown pisze...

Jejjuuu ale chętnych - jak zwykle mi się pewnie nie uda ale może jednak? zapisuję się!

chantel pisze...

również się dopisuję do zabawy :)

lapappilon pisze...

hello!
amazing candy!
congrats!
I want to play with you...
please enter my name...
I've posted this on my sidebar
lapappilon.blogspot.com
lapappilon@gmail.com
Hugs
Eva from Serbia

Biżuteria Artystyczna pisze...

W ostatniej chwili... Piękności... :)

BeJoteM pisze...

zapisuję się z miłą chęcią,hehe...ostanie wejście:):):):)
może mi się tym razem poszczęści,dzisiaj mija 4,5 roku odkąd jestem z moim M. więc może będzie to szczęśliwy dzionek:):):)

beata1718 pisze...

czy jeszcze zdążyłam zapisuję się i ja

Iss-ola pisze...

i 5-ty dzis
i ponad 200 obserwujacych
i zaraz losowanko :)))

Monique pisze...

Ostatni dzień! Ale jestem :). Zgłaszam się na candy, dodaję do ulubionych i zamieszczam na blogu!

Pozdrawiam! :)