czwartek, 30 czerwca 2011

WYNIKI:) i inne okołobiżuteryjne sprawy...

Już są;) i już wiadomo:) Mój M. wypowiedział tradycyjnie magiczną liczbę, ja szybciutko policzył i zliczyłam komentarze, i wszem i wobec chciałam ogłosić że zwyciężczynią mójego małego candy jest:

ELA z bloga Moje Pasje:)

Serdecznie gratuluje i prosiłabym zwyciężczynię o kontak i adres na który mam wysłać wygraną:)

Dziękuję wszystkim serdecznie za wcięcie udziału w candy:) Przyznam, że po cichu planuje już następne, wakacyjne na które będzie się można zapisywać przez całe wakacje. Ot tak, żebyście o mnie nie zapomnieli;) Ale czy się uda, no to jeszcze zobaczymy;)

Z innych okołobiżuteryjnych spraw, to założyłam stronę na facebooku i od jakiegoś czasu można mnie już lubić. Była to raczej kwestia chwili, nudy i stresu przedsesyjnego, stwierdziłam więc, że strona będzie raczej po angielsku żeby się nie powtarzać, a profil pozostanie polski;) Aleeee, gdyby ktoś chciał mnie polubić, to byłoby mi bardzo miło) a polubić można mnie TU

Jeszcze raz wszystkim dziękuję za przemiłe komentarze i udział w zabawie:):):)

12 komentarzy:

Anonimowy pisze...

GRATULACJE:D

Aga T. pisze...

Dla Eli wielkie gratulacje!!!

Kajjka pisze...

Gratuluję Eli i dziękuję za zabawę :))

Aicena pisze...

:) gratulacje :)
pozdrawiam

Kasia z Różności pisze...

Serdecznie gratuluję :)

Ela 17 pisze...

jezeli chodzi o mnie to jestem Ela17 i mam bloga moje pasje to bardzo dziekuję za wygraną i gratulacje bardzo się cieszę

Ela 17 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
pracownia Home Art pisze...

Wielkie gratulacje dla zwyciężczyni ( kropelki są przepiękne ).
Czekam z niecierpliwością na następne candy :))

dudqa pisze...

Gratulacje dla Ela17, zasłużone :)

Daiga pisze...

Поздравляю победителa!
Спасибо за розыгрыш! :)

agea pisze...

gratulacje:)

ystin pisze...

teżzałuję, ze nei wygrałam... gratulacje dla szczęściary!
a przy okzji zorientowałam sie,z ę nie dodałam do obserwowanych, co niniejszym nadrabiam. Serdeczne!