czwartek, 7 lipca 2011

:)

Chciałam bardzo podziękować za gratulacje:)Nie czuję się jakoś bardziej mądra (tylko bardziej bezrobotna;) ale i tak i siak miło sobie jest dodać tego mgr przed nazwiskiem;) Także jeszcze raz dzięki!:)

Po drugie;)  Jakiś czas temu zdecydowałam się na wymiankę! zazwyczaj bardzo ciężko jest mnie skusić, jestem wybredną osobą;) i jeżeli się wymieniam to zazwyczaj na coś czego za żadne skarby sama nie umiałabym zrobić, na coś  co mi się podoba OGROMNIE i co mi się przyda (ostatecznie wychodzi że da się mnie skusić bo jak na razie talent mam tylko do robienia biżu;) Osobą która podarowała mi te prześliczne broszki jest Mcdulka z bloga Princess&Princesa.  Tym bardziej jestem wdzięczna, że miałam dostać jedną broszkę a dostałam dwie i zestaw podkładeczek pod kubeczki kawowe w moich ulubionych kolorach:) Także dziękuje ogromnie, wszystko jest idealne!:):):):) i jeszcze pare fotek...



:)

3 komentarze:

ainuin1 pisze...

Ojoj! Coś mi umknęło! Serdeczne gratulacje także ode mnie!!!

Zdolność-tworzenia pisze...

Gratulacje z okazji mgr, zawsze coś tam w głowie więcej, dlatego można powiedzieć, że się jest mądrzejszym.
Laleczki są urokliwe. Szczególnie te zalotne rzęsy.

Kica pisze...

Dziękuję serdecznie:):):)