środa, 28 sierpnia 2013

blue patina

Wrapowych rzeczy ostatnio u mnie niewiele, dlatego też i cisza na blogu nastała. A że nie lubię długo nie pisać,  to dziś chciałam pokazać proste naszyjniki wykonane z wisiorków, które dotarły do mnie wczoraj ze Słowacji:) Jestem niezmiennie zakochana w niebieskiej i zielonej patynie także po prostu wiedziałam, że muszę je mieć:) postaram się by trafiły wieczorem do sklepiku...
***
I didn't make any wrapped jewelry lately, so this is a reason of my absence here. But, i don't like to not to write so long, so i decided to show you some simple necklaces created from adorable charms which arrived to me yesterday from Slovakia. I am constantly in love with blue patina, so when i saw them in my supplier shop, i know i have to have them. Soo look out of them in my etsy shop very soon!

6 komentarzy:

barbaratoja pisze...

Muszelka rzeczywiście śliczna!
Jeszcze raz dziękuję1

Aguska31 pisze...

A mi sie najbardziej spodobal ten z kluczem :):) Ale i tak wszystkie Przesliczne :) Pozdrawiam :)

Lexie's Art pisze...

Bardzo fajne, nie widziałam jeszcze takich.

Anecia ;) pisze...

woow tworysz cudowne rzeczy ;) strasznie mi się podobają, a szczególnie ten wisiorek robaczek ;)

Alojka pisze...

bardzo oryginalne z tą patyną

Alicja S. pisze...

Jestem zachwycona, bardzo oryginalne!:)