środa, 7 sierpnia 2013

leśny





Chciałabym powiedzieć, że o tej porze jest już chłodniej jednak... nie. Dalej duszno i parnie. Dla ochłody mam dzisiaj leśny pierścień z agatem mszystym. Przy okazji, postanowiłam, że będę zamieszczać posty również w języku angielskim (wtedy kiedy nie będę pisać zbyt dużo;). Z góry przepraszam, za wszelkie błędy i błędziki w moim  angielskim. Ale kiedy spojrzałam w statystyki okazało się, że mam również anglojęzycznych odwiedzających:). Jak to wyjdzie w praktyce, zobaczymy...

***
Today, first post in english!:) I hope i could write every post in both languages, but time will show how it will go... In meantime, little forest ring with mossy agate. For a little refreshment, because it is still hot and steamy, and it is after 9 pm! I really hate such tropical weather...

7 komentarzy:

Eliza/Tuome pisze...

cudeńko :)

Ursa Vavur pisze...

Piękny kamień w miedzianej oprawie - "kusi oczko"

kajkosz pisze...

Uroczy:) Ja przez jakiś czas pisałam po angielsku, ale potem przyszło lenistwo ;) Powinnam do tego wrócić...

Ewelina Jaślan-Klisik pisze...

Uroczy :)

galeria61 pisze...

Jak zwykle - piękna rzecz :)

Aguska31 pisze...

Przesliczny :):)

Ludkasz pisze...

superowy:)