czwartek, 5 grudnia 2013

darmowa dostawa

Możliwe że już kiedyś pokazywałam te kolczyki, ale pewnie pierścieni macie już dość a nie lubię wstawiać postów bez zdjęć;) Minął troszkę niezauważenie dzień darmowej dostawy, jednak dla tych którzy chcieli by zrobić u mnie jakieś małe świąteczne zakupy mam do zaoferowania darmową dostawę - minimalne zamówienie by załapać się na promocję to 20 zł. Obowiązuje ona też w dwóch miejscach -  w sklepiku - TU oraz na Artillo- TU.
Sklepik będę chyba likwidować po nowym roku - nie mam dla niego kompletnie czasu, a i z aktualnością niektórych ofert jest różnie, także to ostatni moment żeby zrobić tam zakupy. Dlatego, jeżeli chcecie skorzystać z darmowej przesyłki - proszę to wyszczególnić przy zamówieniu mejlowym ( i przy okazji potwierdzić aktualność oferty;) lub wysłać wiadomość na artillo. Promocja trwa do końca tygodnia:)

1 komentarz:

Zuza pisze...

hej! nie wiem czy pamiętasz mnie jeszcze - pracowałam wcześniej pod nazwą 'Myosthis'. Wróciłam ostatnio do rękodzieła. Zapraszam więc na mój nowy blog i oczywiście candy :) ettariel.blogspot.com