piątek, 4 kwietnia 2014

:)




Podczas tworzenia tutoriali łatwo jest zacząć się powtarzać. Lubię robić tutki, jednak trudno jest mi wymyślić coś ciekawego a zarazem niezbyt trudnego a przy tym nowego w formie. Tym razem postawiłam na naszyjnik w bardziej przestrzennie rozbudowanej formie. Co najmniej jeden cel został osiągnięty, tutoriala akurat z taką biżuterią jeszcze u mnie nie było. Z efektu końcowego jestem umiarkowanie zadowolona. Chyba mogłoby być lepiej (czuję tak patrząc na zdjęcia z bliska;) natomiast patrząc z daleka naszyjnik wygląda o niego lepiej. No i kropelka swarovskiego tak ładnie połyskuje... :) Jako, że naszyjnik jest gotowy, czas popracować nad tutkiem... Efekty wkrótce!
***
When i am creating tutorial it is really easy to kind of repeat previous designs . I like create tuts, but it is hard to create one, which would be easy, new in form and interesting in the same time. Anyway, this time i decided to make necklace tutorial. At least one of my goals was achieve:) this kind of necklace is rather new for me. I am more of less  content with the final result of the necklace. From the close look i know, i could make it more... i guess symmetric, but from the far it look really nice. And the swarovski drop shines so nicely... :) Anyway since the necklace is ready, it is time to work on the tut:)

2 komentarze:

Spalona Artystka pisze...

Wygląda niesamowicie i kojarzy mi się nieco z gotykiem. :D

szyleczko pisze...

Prześliczny! Jaka szkoda, że nie mam w tej kwestii żadnych talentów :( Pozdrawiam już świątecznie!