wtorek, 10 czerwca 2014

big ring




 Chciałam stworzyć coś dużego, i chyba mi się udało. Nie jestem pewna czy oby nawet nie za bardzo. Zawsze lubiłam duże pierścienie, takie które widać z daleka, które przyciągają uwagę (chociaż nie mam nic przeciwko małym i delikatnym). Powstanie pewnie parę następnych sztuk tych potrójnych pierścieni, w innych odcieniach kolorystycznych, i na pewno nie omieszkam icj tutaj zaprezentować:)
***
I wanted to create something big, and i think i did it. I am not sure if it is not to big?;) I always liked big rings, which brings attention (but to be honest i like rings in general). Anyway i like this tree-bead design, and i think i will create some more in near future (will show you when they will be ready).

6 komentarzy:

Spalona Artystka pisze...

Jest piękny! :3 Bardzo mi się podobają takie duże pierścionki, a raczej pierścienie. :D

Innovatory pisze...

Cudowny! :)

ollart pisze...

Jest cudowny, przepiękny, duży aczkolwiek subtelny, no cudo:)

Avrea pisze...

cudny , uwielbiam duże :)

galeria61 pisze...

Cudny zawijas

Unknown pisze...

Wow, this ring is gorgeous and definetely not too big.