środa, 3 sierpnia 2016

Wyprzedaż biżutów na Allegro!



Postanowiłam wystawić parę biżutów na allegro, więc można zdobyć parę sztuk w bardzo okazyjnych cenach. (aukcje można obejrzeć TU :) 

Skłoniło mnie do tego parę spraw. Po pierwsze, w moim odczuciu biżuteria powinna być noszona. Do tego przecież została stworzona, a mam parę sztuk, które leżą już w pudełku zdecydowanie za długo. Czasami zdjęcie nie jest najlepsze, czasem wystawiając biżuty nie chciało mi się ich porządnie opisać. Czasem po prostu, według mnie czekają na swoją właścicielkę:)

Jest też inny aspekt całej sytuacje. Niekiedy po prostu trzeba zrobić miejsce na nowe prace. Nowe pomysły i projekty. Tak po prostu. Kiedy tworzy się trochę przestrzeni, inspiracja jakoś łatwiej do mnie przychodzi. Mam szafę pełną kamieni, pięknych i unikalnych a niekiedy bardziej zwyczajnych, ale mam jakieś dziwne przeświadczenie, że fajnie by było najpierw zakończyć stare projekty nim rozpocznę pracę nad nowymi. Znaleźć właścicielki dla już powstałych prac. Zobaczymy, jak z tym pójdzie;)

No i ostatni decydujący element. Allegro ostatnio obdarowało mnie 50 darmowymi wystawieniami;) Niby nic takiego, ale był to ewidentny znak że z paroma biżutami może czas już się rozstać. Jak na razie wykorzystałam tylko paręnaście, także nie długo na pewno pojawią się nowe (o czym prawdopodobnie będę informować na blogu, jeżeli będzie jakieś zainteresowanie).

Brak komentarzy: