czwartek, 8 września 2016

Giveaway


****CLOSED****

Minął prawie rok od ostatniego giveawaya na blogu, czas więc najwyższy na nową zabawę:) Do wygrania naszyjnik z ważką. Zasady tradycyjne, czyli:


1. komentarz pod postem:) 
2. Umieścić zdjęcie z linkiem do zabawy na swoim blogu, najlepiej w pasku bocznym/ lub napisać o zabawie post (osoby nie posiadające bloga mogą napisać tylko komentarz) 
3. Obserwować bloga(jak wyżej;)
4. powrócić na bloga 26 września, na wyniki:)



... i to chyba wszystko:) Zapraszam serdecznie do zabawy!

***
Almost a year passed since I've hold a giveaway here, on my blog, so it's high time for a new giveaway:) You can win this dragonfly necklace, and all you have to do is:
1.write a comment under this post
2. Post a blog post or a photo with a link to the giveaway on your blog. (for those who have a blog:)
3. Follow my blog (for those who have a blog:)
4. Return on 26th September to see if you won:)
... and that's all:) Giveaway is worldwide open!

7 komentarzy:

Karolina pisze...

Już rok? Mamooo jak ten czas leci. Link zamieszczę jak tylko mąż skręci do kupy mojego lapka (moja 6-ciomiesięczna córa wylała mi na klawiaturę pół kubka kawy. Ostatnio szczególnie mocno fascynują ją kubki :-P ). Pozdrawiam serdecznie :)

Ludkasz pisze...

Śliczna ważka:) Oczywiście,że chcę:)

Ania pisze...

Jeżeli mogę, to ja też się ustawię w kolejkę. Ważka jest boska. Pozdrawiam.

Koraliki Beaty pisze...

noooo takiego rozdania to ja przegapić nie mogę!!!

jest piękna i pewnie dzis spac nie pojde myslac ale byloby fajnie ja wygrac :)

pozdrawiam serdecznie. do wieczorka umieszcze info u siebie.

Spalona Artystka pisze...

Jakoś tak kojarzę, że w poprzednim udało mi się wygrać, biżuteria często gości na mnie. ;) Także zgłaszam się, bo ważka wygląda prześlicznie. :3

barbaratoja pisze...

Uwielbiam Twoją biżuterię.
Oczywiście chciałabym.

anuk_pl pisze...

Piękna biżuteria, jak zawsze! Chętnie staję w kolejce :)