wtorek, 18 października 2016

GIVEAWAY!!!




Bo jest jesień, tak po prostu:)
Zawsze to dobry powód żeby zorganizować następną rozdawajkę. Do końca mojej ulubionej pory roku jeszcze trochę, także kto wie, pewnie przed zimą może jeszcze coś ciekawego pojawi się na blogu. A tymczasem do wygrania naszyjnik z pirytem. Zasady, jak zwykle:)


1. komentarz pod postem:) 
2. Umieścić zdjęcie z linkiem do zabawy na swoim blogu, najlepiej w pasku bocznym/ lub napisać o zabawie post/ lub umieścić info o blogu na facebooku/insta/itp (wtedy prosze o linka żebym mogła polubić:) (osoby nie posiadające bloga itp. mogą napisać tylko komentarz) 
3. Obserwować bloga (jak wyżej;)
4. powrócić na bloga 7 listopada, na wyniki:)



... i to chyba wszystko:) Zapraszam serdecznie do zabawy!

***

Because autumn is always a good reason to organize another giveaway...!:)
If you want to wint this necklace you must:
1.write a comment under this post
2. Post a blog post or a photo with a link to the giveaway on your blog/facebook/or other social media. (for those who have a blog:)
3. Follow my blog (for those who have a blog:)
4. Return on 7th November to see if you won:)
... and that's all:) Giveaway is worldwide open!

12 komentarzy:

Ludkasz pisze...

Kochana, no to chyba pierwsza jestem, szanse na wygraną małe, ale próbuję znów;) Serdeczności przesyłam:)

Unknown pisze...

wspaniały naszyjnik, więc się bawię :-) pozdrawiam!

Karolina pisze...

Melduję się! U mnie jesień szaroburodeszczowa więc taki naszyjnik będzie idealny ;)

Koraliki Beaty pisze...

mnie zabraknac nie moze :)

Magdalena pisze...

jestem i ja!

galeria61 pisze...

Oczywiście dołączam do zabawy :)

Unknown pisze...

zgłaszam się i przy okazji udostępniam na fb https://www.facebook.com/justyna.bogus.73

barbaratoja pisze...

Ja też dopisuję się do listy chętnych.
Twoja biżuteria jest cudna , wiem bo mam i podziwiam w oryginale.
pozdrawiam

Anko pisze...

Naszyjnik jest wyjątkowej urody , spróbuję i ja szczęścia w Twojej zabawie. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

Asia Tworzy pisze...

Coś pięknego! Staję w kolejeczce :)
Zima za pasem... u mnie dziś spadł pierwszy śnieg :)
Pozdrawiam!

va pisze...

following blog under va
https://www.facebook.com/ana.amanti/posts/10154213297329601
beautiful necklace , thanks .

OriBella pisze...

O raju czyżbym jeszcze zdążyła, oj bo ostatnio się zagapiłam, a Ty takie śliczności rozdajesz (wiem coś o tym;) Bo ja bardzo takie przygarnę, bardzo:)
Pozdrawiam:)