piątek, 1 czerwca 2018

GIVEAWAY!!!


**********ZAKOŃCZONE************


Czas na nową zabawę, mam nadzieję, że znajdzie się parę chętnych do zabawy:) Do wygrania naszyjnik na zdjęciu. Zasady, jak zwykle:)


1. komentarz pod postem, dajcie znać za co lubicie czerwiec:) 
2. Umieścić zdjęcie z linkiem do zabawy na swoim blogu, najlepiej w pasku bocznym/ lub napisać o zabawie post/ lub umieścić info o blogu na facebooku/insta/itp (wtedy proszę o linka żebym mogła polubić:) 
3. Obserwować bloga 
4. powrócić na bloga 22 czerwca, na wyniki:)


... i to chyba wszystko:) Zapraszam serdecznie do zabawy!

***

I wonder if there will be someone interested in this giveaway:)
If you want to wint this necklace you have to:
1.write a comment under this post, please let me know why you like June!
2. Post a blog post or a photo with a link to the giveaway on your blog/facebook/or other social media. (please give me the link to your page!:)
3. Follow my blog 
4. Return on 22th of June to see if you win:)

... and that's all:) Giveaway is worldwide open!

18 komentarzy:

Stara Kobieta pisze...

Powodzenia dla uczestników:-)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Bardzo chętnie ustawię się w kolejkę :) Cudowny wisiorek!!
Czerwiec lubię za truskawki, czereśnie i cudowne róże, które pięknie kwitną w moim ogrodzie :)

Ula H. pisze...

To jest wspaniały pomysł i naprawdę wielka nagroda !!! Zgłaszam swój udział w zabawie !!! Pozdrawiam :)

... z minionej epoki pisze...

Uwielbiam turkusy, więc z wielką chęcią zapisuje się do zabawy. A czerwiec lubię za truskawki i Dzień dziecka.
Pozdrawiam serdecznie, Ania

Szara Sowa pisze...

To i ja się ustawiam w kolejce.Bardzo ładną biżuterię robisz. Czerwiec lubię za koniec roku szkolnego i początek wakacji. Dla mnie to już będą nareszcie niekończące się wakacje po 42 latach chodzenia do szkoły ;)

Ula H. pisze...

Zapomniałam napisać za co lubię czerwiec, więc wróciłam. Muszę przyznać, że nie jest to mój ulubiony miesiąc, ale lubię czerwiec za słońce - po prostu !

manita pisze...

z wielką przyjemnością się ustawię do kolejki, może szczęście mi dopisze! Czerwiec lubię za ciepło, słońce, truskawki, kwitnące kwiaty- to wszystko co daje radość po okresach zimnych, no i oczywiście zbliżający się urlop, to radosne wyczekiwanie, że to już za chwileczkę, już za momencik.

Spalona Artystka pisze...

Odpowiedź jest prosta - mam w czerwcu urodziny, nic więcej mi nie potrzeba, żeby lubić ten miesiąc. Chociaż truskawki, wycieczki rowerowe, moczenie się w już całkiem ciepłej wodzie. Dużo tego. xD

SielskieM pisze...

Za maki i chabry ;)
A naszyjnik jest obłędny ♥

Magdalena pisze...

i ja i ja! takze sie zglaszam!

Dusia pisze...

Czerwiec mówisz? to miesiąc moich urodzin i imienin,miesiąc kwiatów w ogrodzie, spotkań z przyjaciółmi, tak po prostu wspaniały czas......naszyjnik cudo pozdrawiam Dusia

Unknown pisze...

I see your blog daily, it is crispy to study.
Your blog is very useful for me & i like so much...
Thanks for sharing the good information!
starbet agent

Pani KoModa pisze...

Uwielbiam takie zabawy więc z wielką przyjemnością biorę udział.
Czerwiec lubię za piwonie. Uwielbiam je.
Info oczywiście umieszczam na moim blogowym boczku :)
I czekam niecierpliwie! :)

Avrea pisze...

śliczny ! :)

Anna Maria pisze...

Z radością dołączam do zabawy!
Czerwiec to ciepło, ba upał(pa, pa bluzy, kurtki),to zapach lawendy,to finisz szkoły pociech (witajcie wagary wakacyjne),to włóczęga po plaży lub po szlakach górskich, to urodziny , imieniny mej mamy Janiny, urodziny siostrzenicy-chrześnicy Aleksandry Róży...
Moc pozdrowień!

Margotka pisze...

Dołączam do zabawy!
Czerwiec lubię za to, że tak cudnie pachnie kwitnąca lipa. No i za sezonowe czerwone owocki :)
Pozdrowienia!!!

aga-craft pisze...

Czerwiec uwielbiam za bociany :)z przyjemnością staję w kolejce po Twoją biżutkę :)

Cela D pisze...

Piękna ozdoba, z przyjemnością się zapisuję, mam nadzieję, że pamiętam jak się umieszcza info u siebie. Czerwiec w tym roku jest nietypowy, a pokochałam go za letnie temperatury, przyśpieszone kwitnienia i za to, że zwiastuje lato.:))