sobota, 6 lutego 2010

Wyróżnienia

 
 
 


Dostałam wyróżnienia!!! :) Przeglądając różne cratfowe blogi zawsze się zastanawiałam i marzyłam, jak to fajnie mieć takie wyróżnienia, choćby na pasku bocznym:)No i teraz mam. Więc naprawdę duże podziękowania dla Nessy, która mnie tymi wszystkimi wyróżnieniami obdarowała.  Zawsze mnie wszystkie nagrody w konkursach i losowaniach omijały także to naprawdę miły akcent, który na pewno rozweseli mi dzisiejszy dzień  (za oknem znowu szarości:) żeby tradycji stało się zadość przesyłam wyróżnienia dalej -
Ewie - bo naprawdę podobają mi się jej szydełkowce i nie tylko :)  Ipsie - za stylową biżuterię i fajne pomysły wyzwaniowe, dla Natalii za cieawe pomysły decoupagowo-biżuteryjne:) oraz Paulinie -za radosne kolczyki i za technikę która jest dla mnie czarną magią;)


* widać jak już dostaje wyróżnienia to hurtem :) Ponieważ dostałam następne wyróżnienie. Tym razem obdarowującą była Lunaris, która zaczyna dopiero swoją blogową przygodę. Wyróżnienie jest autorskie, także tym bardziej mi miło:) także tym bardziej mi miło:) 

 

 No i jeszcze jakże miłe wyróżnienie dostałam od Ludkasz:) Uwielbiam koty :) Także dostając takie wyróżnienie, tym bardziej mi milo:) To wyróżnienie także przekazuje dziewczynom wyróżnionym wyżej. Ahhh jaki miły początek dnia:)


2 komentarze:

kolczykiPysia pisze...

łał... bardzo mi miło :D To również jest moje pierwsze wyróżnienie :D Dziękuję baaardzo i Pozdrawiam serdecznie!

ipsa pisze...

jejku dziękuję Ci Kochana:* bardzo mi miło:) No i Twoje cudowne nowe kolczyki:) też bym chciała takie cuda robić dla odstresowania;)