sobota, 6 lutego 2010

Pełnia lata


Dzisiaj od takie maleństwa. Zrobione w sumie dla odstresowania się, bo sesja, bo gardło boli itd... ;) Może szczytem piękna nie są, ale miło jest czasami oderwać sie od całek bieganiny i skupić się tylko na jednej rzeczy. Pozatym stwierdziłam, że ta głęboka zieleń przypomina mi lato. Niewielka odwilż za oknem - także mam nadzieję nieuchronnie przyblizają się cieplejsze dni. Ach no i jeszcze wyróżnienia. Teraz mniej oficjalnie niz w poprzedniej notce. Strasznie mi miło, że je dostałam :)

3 komentarze:

Lunaris pisze...

Jestem zachwycona Twoimi pracami i z radością pragnę podarować Ci moje wyróżnienie http://1.bp.blogspot.com/_IEW4O8qZEvY/S21B1NeRI4I/AAAAAAAAAKs/-brsE3q765A/s1600-h/moje+wyr%C3%B3%C5%BCnienie.jpg

Ludkasz pisze...

śliczne,
ja także zapraszam Cię po wyróznienie:)

Elamika pisze...

A ja to bym chiała kupić te kolczyczki :)