czwartek, 6 maja 2010

WYPRZEDAŻ !!!!!!!!!!!!!



W akcie sprzeciwienia się wstrętnej pogodzie i wykonania czegoś co przyniosłoby mi trochę radości (a jak dla mnie ogromną radością jest świadomość, że gdzieś tam jest ktoś kto nosi biżuterię wykonaną przeze mnie) postanowiłam zorganizować wyprzedaż:) Tak naprawdę to mini wyprzedaż bo do kupienia na mojej stronie allegro jest 5 przedmiotów wykonanych przeze mnie. Mini także dlatego że licytacje są wystawione jedynie na 5 dni. A okazja jest bo wszystkie biżuty - i srebrne i miedziane mają cenę wywoławczą 10 zł. No i nie ma ceny minimalnej - więc jest okazja na tanie zaopatrzenie się w moje wyroby. Szczerze mówiąc mam nadzieję że będą jacyś chętni - a jeżeli nie - to i tak miło jest dać szansę na tanie zakupy:) Osobiście uwielbiam wszystkie przeceny i wyprzedaże:D
A więc bez dalszego gadania  -  link do aukcji. Także klikając na banerek po lewej stronie można się dostać na moją stronę w allegro. Jeżeli ktoś będzie chciał rozreklamować moja miniwyprzedaż - może swobodnie użyć banerku ;) A więc zapraszam serdecznie:) Mam nadzieję, że taka okazja przysporzy komuś odrobinę radości w te przeraźliwie zimne i deszczowe dni:)

1 komentarz:

Huma pisze...

Ale kusisz:)