sobota, 4 września 2010

wspomnienia



Zaczęłam ogarniać zdjęcia z wakacji. Chciałam tu zamieścić kilka, żeby podzielić się z wami urywkami moich letnich doświadczeń, okazało się jednak, że fotek jest  dużo więcej, wybrałam więc na początek tylko parę, skupiając się na budowlach, budyneczkach, chatach itd..
Pierwsze zdjęcia pochodzą z skansenu w Sanoku. Polecam odwiedzić. Osobiście czułam sie przeniesiona w całkiem inną rzeczywistość. Najciekawsze było jednak to, że jadąc później w dalszą trasę mogłam co jakiś czas wychaczyć na poboczach drogi podobne chaciny. Stare, opuszczone i zapomniane. Muszę przyznać, że niewiele je różniło od tych umieszczonych w skansenie. Zastanawiam się ile jeszcze czasu minie zanim całkiem zamienią się w ruinę.
Druga partia jest natomiast z zamku w Niedzicy. Inne tereny, inni ludzie, jednak wrażenia podobne. Lubię zwiedzać i szukać starych budowli, są dla mnie żywym przykładem tego jak było kiedyś. Są przecież jedyną pozostałością po ludziach, którzy kiedyś żyli, mieli swoje smutki i radości. Wszystkie ich tajemnice, dramaty i radości działy się pewnie właśnie w tych domach, jakiekolwiek by były. Ahhh, znowu się rozpisałam;) Powracając do tematu dodam na zakończenie, że z zamkiem w Niedzicy wiąże się podobno bardzo ciekawa legenda o inkaskiej księżniczce:)

3 komentarze:

Decorka pisze...

cudne zdjecia :* ciekawe faktycznie ile jeszze to wszystko wytrzyma, gdyby sie nimi czlowiek zinteresowal mogly by jeszcze byc dluuugo dugooo ;)
buziaki :*

ReaperLady pisze...

Piękne zdjęcia :) Urzekło mnie zwłaszcza to z widokiem na zamek w Czorsztynie (jakoś mam do niego sentyment :P). Szkoda, że już nikt nie umie czytać pisma węzełkowego, bo wreszcie by się rozwiązała sprawa skarbu Inków :P

Ludkasz pisze...

świetne zdjęcia, bardzo mi się podobają:)