środa, 1 września 2010

zabawa w 10:)


Po pierwsze, zdjęcie zapożyczone z flickra;)
Po drugie, ostatnio bawiłam się w zabawę w 10-te zdjęcie;) Dzisiaj, a tak naprawdę jakiś czas temu dostałam zaproszenie do gry w lubienie. Do zabawy zostałam zaproszona przez Anię, Magdę oraz Zuzę. Dzięki wielkie za zaproszenie :) Muszę przyznać, że lubię te blogowe zabawy. Uchylają czasem rąbka tajemnicy o prowadzących. Ale do rzeczy.

Zabawa polega na tym, by napisać 10 rzeczy, które lubię...

Pozostałe zasady:
1. Napisz, kto Cię zaprosił do zabawy
2. Zaproś kolejnych 10 osób i poinformuj je w komentarzach


Stwierdziłam, że pójdę na spontan, i napiszę pierwsze 10 rzeczy które przychodzą mi do głowy. Kolejność nie jest uzależniona od tego co najbardziej lubię;) A więc, lubię:

1. Puszystą piankę na cappucino. Oraz oczywiście samą kawę.
2. Zapach świeżo upieczonej babki. Kojarzy mi się z przytulnym, ciepłym domem.
3. Wiatr
4. Powietrze po letnim, wieczornym deszczu
5. Kwiaty:) Wszystkie, najbardziej białe tulipany
6. MD House, hihi :)
7. Czytać książki, koniecznie z gorącą herbatą z cytryną
8. Labradoryty i agaty mszyste
9. Ciszę pełną dźwięków
10. Szmaragdową zieleń

To oczywiście nie wszystko, ale cóż, 10 to 10. Jeżeli chodzi o to kogo zaprosić, to jestem w kropce, gdyż przeglądam i przeglądam Wasze blogi, i wydaje się, że już chyba wszyscy brali udział w tej grze;) Mam nadzieję, że wybaczycie mi te małe odstępstwo od reguł. Do gry zapraszam wszyyyyyskich, którzy maja ochotę zagrać. Całusy serdeczne w tą deszczową środę:*:*:*

Brak komentarzy: