niedziela, 21 listopada 2010

Sklepikowa Promocja!!!






Postanowiłam troszkę rozruszać mój sklepik  ( tutaj lub trzeba kliknąć w zdjęcia na pasku bocznym) . A więc chciałabym ogłosić promocję sklepikową, która trwa od teraz do 25 listopada:) 
Koszt przesyłki zamówionych i opłaconych ( ewentualnie z potwierdzeniem dokonania zapłaty;) w tym czasie biżutków będzie wynosił kolejno:

zamówienia powyżej 35 zł - przesyłka 2 zł
zamówienia powyżej 45 zł - przesyłka 1 zł
zamówienia powyżej 55 zł - przesyłka gratis!!! ;)

Czyli przykładowo, przesyłka biżutków o wartości 56 zł  będzie już na mój koszt:)

Ale to nie wszystko!;) Jako że bardzo was lubię, postanowiłam, że jeżeli ktoś zamawiający będzie obserwatorem mojego sklepiku ( obserwatorem nie tego bloga, a sklepiku, który znajduje się tutaj), dostanie do zamówienia gratisa - biżutkową niespodziankę:)

** przy zamówieniu prosiłabym o to by zaznaczyć, że chce się z promocji skorzystać:) **

***ciekawa jestem czy będą jacyś chętni;) ***

Przypominam też o świątecznym Candy:) Za każdym razem, kiedy czytam o Waszych świętach, czuję nieomal zapach choinki i świątecznych pierników:)

1 komentarz:

Wilk w owczej skórze pisze...

Jedną z chętnych już masz ;), czeka tylko na wypłatę, a później będzie szaleć ;). A tak na poważnie, to mam ogromny problem z wyborem... Bo i "let it snow" i "gwieździsta noc", i "wspomnienie z Rzymu", i "płatki róż" i... no po prostu wszystko mi się podoba! A kolczyki zwłaszcza (bo jestem kolczykową maniaczką ;))