wtorek, 9 listopada 2010

słońce!


Ponarzekałam sobie wczoraj na brak słońca, i brak światła tak w ogóle. Więc wyobraźcie sobie, że wstaje sobie rano i widzę nadal chmury, i szarugę. Na szczęście parę godzin po poranku, niebo zaczęło wyglądać tak jak na załączonym zdjęciu (przy okazji muszę przyznać, że zrobienie zdjęcia słońcu, jest wyjątkowo trudne;).  W każdym razie chciałam się z Wami podzielić tym słonecznym dniem. Mam nadzieję, że u Was wygląda to bardzo podobnie.
I żeby ten post nie był taki niebiżuteryjny, słoneczne kolczyki. Prościutkie, z kuleczkowym gniazdkiem u góry. Stwierdziłam, że tem kamieniom nie trzeba niczego więcej:)


15 komentarzy:

Basia KosimkArt pisze...

jakie fajne, słoneczne!

asjah pisze...

O kurczę!!!
Jakie śliczne!!!

Bibliofilem być pisze...

prześliczne! :)

Wilk w owczej skórze pisze...

Łaaałłłł!!! :))
Są idealnym sposobem na rozchmurzenie siebie i świata dookoła :)

Zdolność-tworzenia pisze...

U mnie też wyszło po południu i od razu zrobiło mi się lepiej (mam problemy z brakiem światła). Kolczyki super choć najbardziej nie lubię koloru żółtego i rzadko coś mi się podoba w tym stylu. Podziwiam szybkość z jaką je robisz.
Jutro idę po kolczyki od Ciebie na pocztę, Niestety nie spotkałam się dzisiaj z listonoszem.
Pozdrów ode mnie mój ulubiony Wrocław i kota w antykwariacie nie daleko rynku, który śpi na wystawie. Mam nadzieję, że ma się dobrze.

lanua pisze...

fakt, nie potrzeba im nic więcej :)

Kerlaja pisze...

Sama energia na jesień! Super!

Kica pisze...

dziękuję:D a kot z tego co się orientuje ma się bardzo dobrze:)

bijou-TAsia pisze...

wow... takie żółteczka :)) śliczne! :))

Zdolność-tworzenia pisze...

Kolczyki odebrałam są tak samo piękne jak na zdjęciu, a na dodatek pięknie opakowane. Cieszę się, że kot ma się dobrze. Upamiętniłam go na zdjęciu.

Weroniko pisze...

Bajeczne, słoneczne, przepiękne!

crazywool pisze...

na prawdę przepiękne kolczyki

Kica pisze...

cieszę się, że kolczyki się podobają:D mam nadzieję, że nie trzeba było po nie zbyt długo stać w kolejce:)

a co do słonecznych kolczyków, przeogromnie mi miło, że się spodobały:)

KRÓFKA pisze...

sympatyczna ciepła i słoneczna inspiracja :)

olga pisze...

piękne kolczyki!!