poniedziałek, 24 stycznia 2011

inspiracje i inne takie



Po pierwsze inspirujący filmik:) Widziałam go kiedyś na jakimś blogu, bloga ponownie nie znalazłam, natomiast zostało mi w pamięci że tek krótki filmik został zrobiony dla L. Vuittona. Znalazłam go więc na youtubie i żeby go nie zgubić ponownie, umieszczam go tutaj:) Może kogoś też zainspiruje.

Z innych spraw zrobiłam sobie następnego treżerka na esty:) Jeżeli ktoś chciałby zobaczyć śliczne brązowiutkie handmejdy to zapraszam TUTAJ 

A na koniec dzisiejszego dnia - dla tych którzy nie wiedzą  - dzisiajszy dzień nazwany został przez jakiegoś amerykańskiego naukowca "blue monday". W matematyczny sposób określił on 24.01.2011 najbardziej depresyjnym dniem w roku;] Jeżeli kogoś interesuje zgłębienie tej tematyki to na wikipedi jest nawet artykuł po polsku. Muszę przyznać że obudziłam się dzisiaj strasznie niezadowolona ( w sumie bez przyczyny) a to wszystko wyjaśnia!:) Na szczęście dzień się kończy a moje niezadowolenie mineło gdzieś w natłoku myśli, chwil i wrażeń dnia powszedniego. Miłego wieczorku Wam życzę:* Jak najbardziej pozytywnego:)

Brak komentarzy: