niedziela, 8 maja 2011

i hold you tight...




Dzięki za komentarze pod ostatnim postem:) Muszę przyznać, że mi się troszkę lepiej zrobiło po tym narzekaniu, no i co najważniejsze, porobiłam troszkę biżu, mniej wrapowej, troszkę innej;) Mam nadzieję, że się spodoba, ale niestety ich prezentacja będzie jeszcze musiała trochę poczekać, gdyż w środku fotografowania padły mi baterie w aparacie. A więc w międzyczasie, lekka zabawa z formą. Jak zwykle prezentuje w odwrotnej kolejności, gdyż najpierw powstały czerwone, z filipińskim koralem, a jakiś czas po nich, niebieskohowlitowoturkusowe;) Na dzisiaj tyle:) Słonecznej, spokojnej i leniwej niedzieli Wam życzę:*

6 komentarzy:

dwór książek i słów pisze...

Śliczne:)

Princess i Princesa pisze...

bardzo mi sie podobaja
jak widzisz czasem warto ponarzekac :)
buziole
leniuchuje sie dzis jak tylko moge :)
Mcdulka

Unknown pisze...

Ale cudeńka.
Masz babo talent w paluszkach.

ainuin1 pisze...

Ten filipiński koral wygląda bardzo ciekawie!

kasia2609 pisze...

Piękne.

jm pisze...

Zaskoczyłaś mnie tymi kolczykami! Są świetne i takie... inne!
Pozdrawiam