wtorek, 9 sierpnia 2011

jajo dinozaura



Dzisiaj mam do zaprezentowania jajo dinozaura^^ Pierścień jest natomiast z serii "nadal staram się wykorzystać kamienie kupione wieki temu i dotychczas niewykorzystane". Pierścień wyszedł ciekawie, więc postanowiłam drugi kamień również wpleść w pierścień, troszkę inny, może pokaże go później... Kiedy już zadowolona z efektu, i wykorzystania starych kamieni osiadłam na laurach, okazało się że jakimś cudem tych błękitnych jaspisów ostała się jeszcze jedna sztuka. I teraz klops, bo trzeci pierścień z tym samym kamieniem to już troszkę za dużo;)
 Jeżeli chodzi o nazwę to zasługa siostry, która bezpardonowo stwierdziła, że kamień wygląda jak jajo dinozaura. Na minę się nie patrzyłam, ale postanowiłam od razu uznać to za komplement, no i też troszkę wydaje mi się, że pierścień ma coś z surowości naszej pradawnej historii... ;)

10 komentarzy:

kasia2609 pisze...

Ma piękny urok.

splatane-sluchawki pisze...

Faktycznie przypomina jajo dinozaura w gnieździe :D
Uroczy ^^

Karkakg pisze...

bardzo fajny, inny niż wszystkie :)

Ann pisze...

Jest bardzo fajny, podoba mi się :)

Kasia pisze...

lubie takie małe formy :)

Anonimowy pisze...

Cudeńko, ma swój klimat

ainuin1 pisze...

Ale czad! Faktycznie wygląda jak (mini) jajo dinozaura ;-)

ReaperLady pisze...

Dokładnie takie samo skojarzenie miałam :D Jest bardzo, ale to bardzo wyjątkowy i strasznie mi się podoba :D Będzie dostępny w sklepiku? :>

babcia marynia pisze...

Dinozaur musiał być niewielki....ale jakie cudne jajo.
Pozdrawiam

Kica pisze...

jajo już w sklepiku^^ no cieszę się że przypadło do gustu:)