poniedziałek, 19 września 2011

geometria





Ostatnio zaczynam lubić geometryczne formy. Zawsze byłam jak najbardziej za jak największą ilością zawijasów itp, jednak geometria ma w sobie jakąś  cichą dostojność, potrafi być cudownie prosta ale zarazem w swej prostocie skomplikowana. Jednak od małych lekko romantycznych szczegółów nie mogłam uciec, i dodałam do pierścienia niewielkie tyci kwiatki na obrzeżach które oczywiście słabo widać. Geometria jednak mi się spodobała, i jeżeli chodzi o pracę z blachą to pewnie będzie więcej projektów w tym stylu:) Do kompletu zrobiłam drugi mniejszy pierścień, ale myślę, że to innym razem;)

3 komentarze:

Ann pisze...

Bardzo mi się podoba :) choć jestem zwolenniczką zawijasów :)

Princess i Princesa pisze...

jestes niekonczca sie kopalnia pomyslow

buziole slodkie
wrocilam do wirtualnego istnienia
Mcdulka

anuk_pl pisze...

Fajna prosta forma :) Pozdrowienia :)