sobota, 26 listopada 2011

jeszcze bez tytułu;)




Miałam je pokazać wczoraj, ale wybrałam roślinkę:) Biżuterii u mnie pod dostatkiem natomiast ciekawych roślinek niestety nie.

Jeżeli chodzi o kolczyki, no to nic nowego i odkrywczego w nich nie ma, ale są, zrobiłam, no i mam nadzieję, że się spodobają. Mam ochotę je nazwać jakoś wampirycznie/zmierzchowato;) Chociaż Zmierzchu nie czytałam ani nie widziałam (mam na myśli całą sagę) to jednak przyznam bez bicia że lubię oglądać wampiry na dużym jak i małym ekranie. Nieważne w jakim wydaniu, mają w sobie coś elektryzującego. W każdym razie jeżeli macie jakieś ciekawe propozycję na wampiryczną nazwę moim nowych kolczyków, to czekam na propozycje;)

10 komentarzy:

Ann pisze...

Może i nieodkrywcze, jak piszesz, ale i tak bardzo ładne :)
A z wampirów... hm, to chyba moim ulubionym jest Lestat ;)

Karo pisze...

Lestat jest najlepszy! :D:D A jak już szaleć z nazwą, to proponuję "Księżyc w nowiu" <3. Chociaż z całej sagi zmierzch, najlepsze to właśnie "Księżyc w nowiu" i "Przed świtem" :D:D

Hania pisze...

Kamienie rzeczywiscie wmpirze-jak ksiezyc w pelni.

PleciaQ pisze...

To może jak księżyc w pełni to raczej coś wilkołaczego. Chociaż "stara d... ze mnie" [;)] to ostatnio oglądam "Pamiętniki wampirów" i poza wieloletnią i nieprzemijającą miłością wampirów to trochę nabyłam fascynacji wilkołakami ale takimi jacy są w tym serialu.


pozdrawiam oglądając Twoje dzieła od daaawna ;)

Kasia pisze...

e tam, a mi one nijak się z wampirami nie kojarzą :D za to z zimowym mroźnym porankiem jak najbardziej :)

April pisze...

W nazwie koniecznie powinno być coś z księżycem;) Typu: księżycowy blask, księżycowa kropla. No tak, kiczowato;(

Mereo pisze...

księżycowe;p ale nie wampirze.
Ślicznotki :)

Eliza/Tuome pisze...

Popieram Mereo, księżycowo zdecydowanie :)
temat wampirów lubię, ale "Zmierzch" skutecznie mnie odstraszył. Przeczytałam 10 stron i wysiadłam (zdarzyło mi się coś takiego po raz pierwszy od czasów licealnych). Polecam tą recenzję - http://przyczajona-logika.blogspot.com/2010/02/niewolnica-bellaura-czyli-mordercze.html
Poprawa humory na resztę dnia - murowana :D

Naru pisze...

Ja bym nazwała "Rosalie" jak imię jednej z bohaterek sagi Zmierzch która jest piękna i trochę tajemnicza, tak jak twoje kolczyki :)

Bernadetta pisze...

Świetne kolczyki jak zawsze zresztą :) !!