środa, 21 grudnia 2011

zima!:)


Jest!:) długo przeze mnie wyczekiwany! przyznam że już straciłam nadzieję, że zobaczę go jeszcze w tym roku, a tu dzisiejszego poranka taka niespodzianka. Wyglądam za okno a tam biało (może niezupełnie jak widać na załączonym zdjęciu ale i tak od wczoraj nastąpiła znaczna poprawa jeżeli chodzi o stan zaśnieżenia;). Śnieg sypie więc sobie radośnie, raz delikatnie i  spokojnie, a raz zacina, ale sypie i nie przestaje. Ogólnie więc wpadłam w stan euforii, cieszę sie jak małe dziecko, i mam nadzieję, że będzie sypał i sypał (ale nie aż tak bardzo, żebym jeszcze dojechała do domu na święta;)

6 komentarzy:

Unknown pisze...

Zazdraszczam okropnie takiego widoku... A pal licho, że wiązałby się z machaniem szuflą przed płotem... Mogę odśnieżać, niech tylko jest co! Żądam białych świąt! W końcu to Boże Narodzenie a nie Wielkanoc...

Kathinna pisze...

zazdroszczę w Trójmieście nie ma śniegu :(

Hania pisze...

Szczesciara:D U mnie ciagle nic:(

ewuva pisze...

Piękną masz zimę, do mnie skrada się nieśmiało, może na święta wpadnie...
Pozdrawiam;)

Kasia pisze...

u mnie bialuteńko od wczoraj :))

Kasia ;) pisze...

a u mnie jeszcze śniegu nie ma :(
Dziękuję za śliczne kolczyki, przesyłka doszła w czwartek jeszcze raz dziękuję i wesołych świąt :)

Kasia