piątek, 24 lutego 2012

majteczkowa wymianka:)


Nie tak całkiem dawno przyszedł do mnie wymiankowy prezent od Kasi (dziękuję ślicznie za wymiankę:):):) z bloga Koraliki Kitty. Przyznam szczerze, że niezbyt często biorę udział w wymiankach, ale tym razem śliczne kosmetyczki w kształcie majteczek podbiły moje serce. Do Kasi poleciało oczywiście biżu, którego zdjęć nawet czasu nie miałam zrobić, do mnie natomiast przywędrowały dwie kosmetyczki  (początkowo myślałam tylko o jednej, ale no cóż, nie mogłam się powstrzymać, i poprosiłam Kasię o dwie). Dla większej już znalazłam przeznaczenie, natomiast na mniejszą tylko się jak na razie patrzę bo taka śliczna jest... ;)


:)

5 komentarzy:

dudqa pisze...

Piekne majteczki

Eliza/Tuome pisze...

świetne kosmetyczki ^^

artMamowanie pisze...

piękne majty na kosmetyki

PAKMA pisze...

Cudne!!! Az normalnie zazdroszcze..... :)

katerina pisze...

niesamowite sa te majteczki...genialny pomysł...