poniedziałek, 6 sierpnia 2012

breloki




Lato działa na mnie strasznie rozleniwiająca. Niby ciągle i już prawie mam się wziąć za siebie, i zacząć regularnie pracować, powiększać asortyment, zrobić parę nowych tutoriali itd itp... ale zawsze coś staje mi na przeszkodzie, i niestety muszę przyznać, że chyba jest to moje lenistwo^^ no i oczywiście upały, których mam już troszkę dość. A więc tym razem zwykłe, składaczkowe breloczki do kluczy, ale żeby było troszeczkę inaczej - z nowym tłem, które nawet, nawet mi się podoba. Zobaczymy jak będzie grało z biżutami.
Na koniec cichutko zdradzę, że wpadłam już na pomysł nowych cukierasów, które już bardzo niedługo:)

2 komentarze:

Gaduła pisze...

Przyznam, że ten z czajniczkiem i filiżanką to mój faworyt spośród wszystkich breloczków :) nie tylko ze względu na herbatkową/kawową tematykę zawieszek, ale i koralikową tęczę :D

Ozdoby Ziemi pisze...

bardzo fajne breloki :) Mam w planie wykonanie jakiegoś dla siebie ale coś czasu brakuje;/ oj słodkości...mmmm :)

Pozdrawiam :)