czwartek, 23 sierpnia 2012

małe nowości

Ostatnio nie mam czasu na żadne skomplikowane biżuteryjne produkty.  Za to namnożyło się wiele małych mini-biżu-projektów. Po pierwsze dostałam nową porcję fimo-zwierzaczków i nie tylko. Mam jeszcze parę owocowych kolczyków, serduszkowych czy już bardziej w zimowych nastrojach. Moje serce bezkonkurencyjnie podbiły jednak słodkie świnki:)
Dostałam również foremki do fimo. Niby nic trudnego, jednak nie jestem w pełni zadowolona z moich plastelinowych wypieków. Może pojawią się nie długo, może nie, czas pokaże:)
A na koniec, nabyłam również parę ciekawych korali cloissone (nigdy nie jestem pewna co do pisowni;) Są jednak na tyle ciekawe i słodkie, że jak najbardziej nie mogłam nic więcej zrobić, niż nawlec je na druciki, i zawiesić na biglach czy łańcuchach;)


I to tyle na dzisiaj:) Jak znajdę trochę czasu, może te drobne nowości pojawią się w sklepiku^^

3 komentarze:

Avrea pisze...

jakie swinki slodkie :))
pozdrawiam
Ag

kajkosz pisze...

Świnki są śliczne! I śnieżynki mnie urzekły, skusiłabym się na nie, ale mam strasznie dużo zakupów przed wyjazdem na studia (może poczekają, aż będę bogata:) )
Ten wisior to smok? Przecudny! :)

Kica pisze...

smok jak najbardziej:) a śnieżynek mam dużo na stanie, także kto wie, może poczekają:)