poniedziałek, 13 maja 2013

enjoy the little things - inspiracji część druga














































Shovava - KLIK
GiftsandStars - KLIK
LolasRoom - KLIK
EttarielArt - KLIK
NewellsJewels - KLIK
BigBearsDen - KLIK

Moje inspiracje na dzisiaj:) Przyznam, że prawie zapomniałam o tym żeby je umieścić. PO cichu przyznam się, że moim ulubieńcem jest skrzydlaty szal. Tak się teraz tylko zastanawiam jakby to usprawiedliwić wydanie 200 zł na taką, w sumie mało potrzebną, piękność.

A na koniec chciałam jeszcze pokazać żółwika, który dostałam od Niny (KLIK) i za który jeszcze raz pięknie dziękuję:)


Czyż nie jest uroczy?:)

4 komentarze:

Alicja S. pisze...

Ale ten szal jest fantastyczny faktycznie, wielkie wooow:)

balerinaszydełkowanie pisze...

Inspiracje cudowne ;)
Też mam prezent od Niny , tak na wiosnę i nie tylko *kwiatka* ;)
Pozdrawiam balerinka

Avrea pisze...

żółwik uroczy :)
a szal też mój faworyt :)

Magdalena pisze...

uroczo i pieknie u Ciebie
usciskowuje