piątek, 16 marca 2018

GIVEAWAY!!!


***************ZAKOŃCZONE******************

Ciekawa jestem czy ktoś będzie chętny na zabawę:) Do wygrania naszyjnik na zdjęciu. Zasady, jak zwykle:)


1. komentarz pod postem:) 
2. Umieścić zdjęcie z linkiem do zabawy na swoim blogu, najlepiej w pasku bocznym/ lub napisać o zabawie post/ lub umieścić info o blogu na facebooku/insta/itp (wtedy proszę o linka żebym mogła polubić:) 
3. Obserwować bloga 
4. powrócić na bloga 7 kwietnia, na wyniki:)


... i to chyba wszystko:) Zapraszam serdecznie do zabawy!

***

I wonder if there will be someone interested in this giveaway:)
If you want to wint this necklace you have to:
1.write a comment under this post
2. Post a blog post or a photo with a link to the giveaway on your blog/facebook/or other social media. (please give me the link to your page!:)
3. Follow my blog 
4. Return on 7th of April to see if you win:)

... and that's all:) Giveaway is worldwide open!

12 komentarzy:

Avrea pisze...

z miłą chęcią stanę się posiadaczką :)
ale jak znam życie pierwsze komentarze raczej nie maja szans ;p

pozdrawiam

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Ja chętnie ustawiam się w kolejeczkę :) Cudowny wisior!!!!

manita pisze...

Jakie szczęście, że odnalazłam to miejsce. Matko- jakie cuda tworzysz! Przecudne prace. Z wielką przyjemnością skorzystam z okazji i ustawię się w kolejce do tego fantastycznego wisiora! Przynajmniej nacieszę się nadzieją na jego posiadanie.

Betka pisze...

Luuuudzie! Jak dawno nie bawiłam się w coś takiego. Nie wiem czy jeszcze pamiętam jak się to wszystko robi na blogu. Ale spróbuję. Mam Twojego bloga na bloglovin. Zaraz zaobserwuję i po to cudo w kolejce się ustawiam.

Dusia pisze...

Piękne, piękne do ogonka dołączam i ja pozdrawiam Dusia

Mój świat kolorów pisze...

piękna biżuteria, chętnie przyłączę się do zabawy, a banerek wisi tutaj: http://mojswiatkolorow.blogspot.com/. Pozdrawiam:)

Spalona Artystka pisze...

Przyłączam się :D

Ula K. pisze...

Piękne ;) ustawiam się do kolejki, a że mam w kwietniu urodziny to może akurat mi się poszczęści :)

OriBella pisze...

I ja z wielką przyjemnością ustawiam się w kolejce i pozdrawiam serdecznie:)

Agnieszka pisze...

Z chęcią się zgłaszam! :)

aga-craft pisze...

Fantastyczna jest ta Twoja biżuteria :) Stane w kolejce :)

barbaratoja pisze...

Uwielbiam twoje zawijaski z drutu ;-)
CHCĘ !