poniedziałek, 10 grudnia 2018

blue



Brakuje mi śniegu w  grudniu. Chyba już gdzieś kiedyś o tym wspominałam. Ale tak to już ostatnio bywa. Zima przychodzi zazwyczaj w nowym roku, i zostaje na długo tak że w marcu już tęsknie za ciepłem  i późnymi zachodami słońca. Chyba odzwierciedla się to czasami w biżuterii którą tworzę, w kolorystyce którą wybieram. Ale tylko czasami. Dlatego tak lubię tworzyć "mystery boxy" w moim etsowymi sklepiku które są dostosowane do aktualnej pory roku. Zastanawiałam się jak spersonalizować takie boxy, pory roku wydały mi się najbardziej odpowiednim punktem odniesienia. Ciekawa jestem czy wy też tęsknicie za śniegiem?

5 komentarzy:

"Szalka" - Agnieszka pisze...

PIĘKNY!!! Cudnie go oplotłaś :)

Agnieszka Mycoffeetime pisze...

Spieszę donieść że u mnie właśnie pada śnieg ogromnymi płatami... ale pewnie zaraz szybko stopnieje...
pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

Lisa pisze...

Wow!! This is so stunning!! What a gorgeous design!! Have a great day!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

manita pisze...

piękny jest!

R.A.Ciężka pisze...

Prześliczny <3. Śnieg popadał i się stopił ledwo dotknąwszy ziemi. Pewnie, że za nim tęsknie.