piątek, 18 czerwca 2010

little blue






Dzisiaj sesja zdjęciowa pierścionka, który można nabyć tutaj:) Zwlekałam troszkę z pokazaniem tych zdjęć, bo czasu nie mam by zrobić nowe, a wydaje mi się że moja dłoń wyszła tu bardzo niekorzystnie (hihi) no ale aukcja kończy się niedługo, a moja dłoń nie jest na zdjęciach najważniejsza, więc pokazuje ;)
Druga sprawa - dziękuje wszystkim którzy chcieli zostać moim znajomymi;) Dopiero uczę się tego strasznego fb obsługiwać, i nie wiem jak podziękować na fb więc dziękuję tutaj:)
Ahh, no i cieszę się, że logo się podoba:) Wszystkie opinie za i przeciw zawsze są mile widziane:)
Heh, ileż ja mam rzeczy z których mogę się cieszyć:):):) Pozdrawiam więc was radośnie się ciesząc;)

2 komentarze:

Bibliofilem być pisze...

śliczny pierścionek :)

kolczyki już do mnie doszły, są piękne! dziękuję jeszcze raz i pozdrawiam :)

Fabryka Spokoju pisze...

Śliczny pierścionek! Przypomniałaś mi właśnie, że na Gwiazdkę 2008 dostałam od bliskiej koleżanki piękny srebrny pierścionek z turkusem, taki w starym stylu - i chyba niestety go zgubiłam :(