wtorek, 12 października 2010

chwalą się inni chwalę się i ja:)


Dzisiaj postanowiłam się tylko chwalić:) Otóż dostałam parę wyróżnień za które chciałabym serdecznie podziękować - Asjah, Kasi z Wilczych Jagód, oraz Joli Zoli . Wszystkie trzy obdarowały mnie tymi przemiłymi wyróżnieniami:) Dziekuję więc ogromnie:) Zawsze jest przemiło poczuć się wyróżnionym. Chciałabym jednak złamać troszkę zasady przyznawania wyróżnień.  Istnieję już troszkę w blogowym świecie, i gdybym mogła obdarowałabym takimi wyróżnieniami Was Wszystkie:) A jako, mam nadzieję że nikt mi tego nie zabroni, to tak chciałabym zrobić:) Uwielbiam wszystkie wasze blogi, bez wyjątku, i że chociaż zazwyczaj jestem cichym obserwatorem, to moim zdaniem każda z Was, czy biżuteruje, scrapuje, szyje, decupażuje, lub po prostu tworzy - jest godna wyróżnienia:)




Ale na tym nie koniec chwalenia. Spotkało mnie ostatnio jeszcze coś miłego. Otóż Zielona Karuzela postanowiła napisać parę przemiłych słów o mojej biżuteryjnej pasji, na swoim blogu. Będę chyba czytać to sobie codziennie przed zaśnięciem, lub kiedy będę miała zły humor;) Także pięknie dziękuję, i jest mi ogromnie miło, że spotkało mnie również takie wyróżnienie:)

I na dzisiaj tyle chwalenia:) Buziaki i miłego, cieplutkiego, relaksującego wtorku życzę wszystkim, nie tylko odwiedzającym;) :*:*:*

Brak komentarzy: