środa, 27 lipca 2011

BIG





Wyciągnęłam ten projekt z przepastnych głębin pamięci mojego komputera;) Ah, pamiętam jak zaczynałam robić ten pierścień. Miałam w głowie pomysły, projekty, chciałam żeby był inny niż wszystkie inne moje pierścieniowate tworki, a na koniec wyszło jak zawsze;) Dlatego nie do końca jestem zadowolona z efektu. No ale nic, będę pewnie niedługo znów próbować, ale jako że dawno nic biżuteryjnego nie pokazywałam, no to jest. Pierścień, o bardzo urokliwiej nazwie BIG;) chyba z jaspisem ale mogę się mylić, nadal nie jestem zbyt dobra w rozróżnianiu kamieni^^

10 komentarzy:

barbaratoja pisze...

Prześliczny pierścionek... ile tak kręcenia, splatania;-0

only nine pisze...

oj przygarnęła bym go z miłą chęcią, Taki duuuzy fajny:) ten ognisty od Ciebie jest moim ulubionym :)

Kasia z Różności pisze...

Ale naplotłaś się przy tym pierścieniu! Mnie się efekt podoba.

Ann pisze...

Bardzo ładny :) bardzo mi się podoba :)

Eliza/Tuome pisze...

piękny :)

lunamin pisze...

Zdecydowanie świetny! Dziękuję za słowa wsparcia...

Kasia pisze...

oj przyciąga uwagę :))

katy pisze...

genialny!!mi się bardzo podoba:)

splatane-sluchawki pisze...

Cudowny :3

OriBella pisze...

Pięknie "pleciony" pierścion!!!