środa, 30 listopada 2011

dzień darmowej dostawy i kawa i.... andrzejki

Czasami wydaje mi się, że mój blog zdominowany jest przez biżuterię i kawę;) Dzisiaj więc zaczynając od kawy (o zgrozo troszkę mi się wysypało i zmarnowało podczas sesji;) przejdę płynnie do tego, że dzisiaj są andrzejki (jak ten czas szybko leci!) , które głównie kojarzą mi się o dziwo z zabawami z podstawówki. Wtedy ostatni raz lałam wosk czy bawiłam się w inne różne zabawy. Marzy mi się po cichu, żeby znów przenieść się do dzieciństwa i powróżyć...  cichaczem jednak przejdą do następnej rzeczy czyli Dnia Darmowej Dostawy. Podobno jest dzisiaj. A jeżeli jest to tak pomyślałam, czemu nie wziąć w nim udziału;) A więc...

jeżeli ktoś chciałby zakupić dzisiaj jakiegoś biżutka to wysyłka jest na mój koszt:) Zamówienie trzeba u mnie zrobić do dzisiaj do północy;)

i zakręcę kółeczko kończąc tym, że kawka się prawie skończyła jak i mleczko podczas pisania tego posta.

A tak na sam koniec, to chciałabym Wam życzyć dzisiaj magicznej nocy!:) Pełnej wróżb, światła świec i magicznych fluidów:)

1 komentarz:

Magdalena pisze...

:)
.... ide zrobic kawe.... bez kometarza ;) ....
buziaki....