wtorek, 18 września 2018

memory...




Przyznam szczerze że te złote patyczki nie cieszą się popularnością, kombinuje na różne sposoby jak je użyć i zastanawiam się czemu nie mają powodzenia. Mnie przyciągają pięknym złocistym kolorem i naturalnością. No i są jednak takie troszkę inne.

Czasami zastanawiam się kto będzie nosił biżu, które zrobiłam. Czy w ogóle będzie noszone, czy raczej będzie leżeć w półce, zapomniane. Osobiście mam biżuty które zrobiłam, które utkwiły mi w pamięci. Pamiętam je, może nawet myślę o zrobieniu podobnych. Niektóre jednak samoistnie jakoś przepadły w odmętach mojej pamięci

***

I have to admit that those golden stick beads are not popular. I try to make something nice from them, and I wonder why they don't attract more love. I adore them from this gold tone and natural beauty. And because they are q bit different.

I sometimes wonder who is wearing my jewelry. If my pieces are even worn or if they lay forgotten somewhere. It's quite funny that I remember some of my creations, I really do, sometimes I even make similar things. Some just fade in my memory... I wonder why...

5 komentarzy:

Ula H. pisze...

Rzeczywiście te złote patyczki wyglądają bardzo oryginalnie i można je postrzegać na różne sposoby - co komu wyobraźnia podpowie. Piękna biżuteria !!!

aga-craft pisze...

Twoja biżuteria jest bardzo oryginalna, i w tym jej cały urok :) Brawo!

Agnieszka Mycoffeetime pisze...

W oryginalności siła! Jestem pewna, że trafi się ta właściwa osoba, która doceni prawdziwe piękno tej biżuterii:)
pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

Lisa pisze...

It's absolutely stunning!! You used the golden stick beads so beautifully!! I love this!! Have a great day!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

R.A.Ciężka pisze...

Jak dla mnie patyczki są świetne. Oryginalne i bardzo ciekawie się prezentują :)