niedziela, 4 lipca 2010

royal :)


Muszę się przyznać, że początkowo nie miałam dokładnego pomysłu na stworzenie tego pierścienia. Chciałam by był z kryształem górskim, jednak po wszystkim okazało się, że nie tyle piekielnie trudno jest go sfotografować, co pomysł gdzieś w trakcie uleciał. Stworzyłam coś takiego. Nie wiem czy być zadowoloną czy nie. Kryształ nie jest tak "czysty" jak sądziłam, myślałam też o innej oprawie. Z drugiej strony kojarzy mi się z królewską lilią (nic na to nie poradzę:) Może nie wyszedł jak tego zaplanowałam,  jednak ma w sobie pewną dostojność. Wydaje mi się, że odpowiedni byłby dla jakieś dumnej kobiety o błękitnych oczach (ahhh, wyobraźnia mnie ponosi;)... Na upalne dni, bo kryształ górski jak dla mnie ma coś z zimnego rwącego górskiego potoku:)

3 komentarze:

101milka pisze...

To bardzo udany projekt, podoba mi sie

Bibliofilem być pisze...

Możesz byc z niego jak najbradziej zadowolona. Jest piękny :)

Mikko pisze...

Bardzo udany