piątek, 11 maja 2018

Kamień księżycowy




"Nie mów mi, że świeci księżyc; pokaż mi błysk światła na potłuczonym szkle. "
A.Czechow

Prawie stawałam na głowie żeby uchwycić te delikatne niebieskie refleksy. Pamiętam, że kupiłam parę tych kamieni tylko z powodu nazwy, nie wiedząc o nich kompletnie nic. I tak podobała mi się ich szarawa barwa, która jakoś faktycznie kojarzyła mi się z księżycem. Dopiero po jakimś czasie zorientowałam się, że niebieskawy połysk w kamieniach księżycowych jest jak najbardziej możliwy i pożądany;)

Piątek przyszedł, pogoda znowu idealna i marzy mi się relaks w ciszy i spokoju, na kocyku z książką, najlepiej w cieniu drzewa, ale przez cały tydzień nie miałam czasu porobić biżu fotek, więc chyba będzie mi musiał wystarczyć balkon  na krótkie przerwy w pracy, (który wyjątkowo znajduję w cieniu wielkiego klonu). Może nie będzie tak źle;)?

Życzę wam udanego weekendu, pełnego zapachów wiosny i światła księżyca!
Jak zawsze dzięki za wszystkie komentarze!!!

*********************************************************************************
“Don't tell me the moon is shining; show me the glint of light on broken glass.” 
Anton Chekhov

It was tremendously difficult to catch those glints of blue light. I remember buying those stones, mainly because I loved the name of them and not knowing much about moon stones. After all I thought this grey tone reminds me of the moon. I realized later that this blue glow is possible and really desirable in moon stones;)

Friday has come again, the weather is beautiful, and I dream of relaxing in peace and quiet, reading in a garden in a shade of old trees, but I have lots of jewelry to photographe so my small balcony will have to do for a short relax between work. In is near a big old maple so at least I will have a shade:)

I wish you all a beautiful weekend filled with scent of spring and magical moon light!
And as always thank you so much for all the comments!!!

12 komentarzy:

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Śliczny wisior!! Wspinały kamień - cudne te niebieskie refleksy :)

Sara - Villa Emilia pisze...

Hello, both of your blogs are very beautiful and very interesting.
Have a happy and sunny weekend! :)

Mój świat kolorów pisze...

piękny kamień i piękna oprawa! udanego weekndowego wypoczynku:)

manita pisze...

Fantastyczny! Szalenie podobają mi się te twoje oprawy!

Ula H. pisze...

Wiedziałam, że fotograf - to zawód poświęceń, ale że aż na głowie trzeba stać...? - ha ha ha !!!
Wisior z księżycowym kamieniem jest cudny i taki elegancki. Pozdrawiam serdecznie :))

LA Paylor pisze...

oh your work is lovely. So imaginative and wearable. And your flower photos are so good. Nice work! LeeAnna

Pudding et Biscotte pisze...

Lovely jewel! The precious stone seems to be inserted in a case! I love the scrolls that surround it!

R.A.Ciężka pisze...

To jest przepiękne :) i te niebieskie refleksy, arcydzieło po prostu *.* zachwycona jestem :) Będę częściej wpadać :)

Violinowo pisze...

Cuda tworzysz :)

Donia pisze...

Cudowny kamień:))

sisgold pisze...

Bardzo mi się podoba :)

Spalona Artystka pisze...

Szczerze to kamień księżycowy jest bardzo humorzasty jeśli idzie o pokazywanie tego niebieskiego płomienia. Mam pierścionek z tym kamieniem i czasami widać blask cały czas, a czasami jak bardzo bym chciała to nie ma. ;)
Piękny wisior. :D Może kiedyś przygarnę sobie go od ciebie. :)