sobota, 16 czerwca 2018

stary ale nowy...




Lubię recyclingować starą biżuterię. Dodawać jej blasku, zmieniać ją. Dawno temu dostałam od pewnej cudownej osoby garść nie noszonej biżuterii, niekiedy popsutej a czasem po prostu just niemodnej. Był w niej i ten naszyjnik z macicy perłowej. Wyjęłam posrebrzaną krawatkę, dodałam miedziane zawijasy no i powstał nowy naszyjnik. Wydaje mi się, że wygląda całkiem ciekawie:)
*Jak zawsze dziękuję za przemiłe komentarze no i jako że już weekend życzę Wam cudownego odpoczynku!*i cichutko przypominam o rozdawajce (TU)
na allegro dalej można upolować parę rzeczy już od 5 zł (TU)
*
I like recycling ald jewelry. I like to give new look to it, change it. Long time ago I got from a really lovely lady some jewelry she didn't wear anymore. I found in the stash also this mother of pearl necklace. I took from it silver plated hanger and add my wrapping. I think it looks quite intriguing.* As always thank you so much for all your lovely comments and whish you amazing weekend!
*and also want to remind you about my giveaway (HERE).

13 komentarzy:

Hania pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
aga-craft pisze...

Jaki śliczny :) biel pasuje do wszystkiego :)

manita pisze...

wygląda cudnie!

agatek pisze...

Bardzo ładny :)
Pozdrawiam i życzę wspaniałej niedzieli :)

Kinga K. pisze...

Uroczy 💝

Violinowo pisze...

Śliczności :)

Anua pisze...

Wygląda pięknie! :)

Ula H. pisze...

Piękny !!! Jak Ty cudnie wyplatasz te druciki !!! Pozdrawiam :)

Avrea pisze...

ciekawy !

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Cudowny - ślicznie opleciony!!!

Pani KoModa pisze...

Nie wiedziałam że biżu też można ratować - świetny pomysł i wykonanie.

Ewa pisze...

Podoba mi się

galeria61 pisze...

Niesamowicie misterna robota. Cudeńko