czwartek, 6 grudnia 2018

po prostu biżu



Święta już blisko, mi natomiast daleko  do świątecznych biżutów. W tamtym roku nawet próbowałam zrobić coś bardziej zimowego. Jakąś choinkę czy śnieżynkę. W tym roku odpuściłam i może troszkę tylko przez jakiś czas skupiłam się na zimnych/zimowych kolorach (ale tak naprawdę, to szybko mi przeszło). Najlepiej się czuję chyba w jesiennych barwach. A więc, chociaż święta są blisko, to mam dzisiaj do pokazania naszyjnik z kwarcem. Kamień sam w sobie jest piękny, natomiast dosyć niespotykanym problemem był dla mnie fakt, że jest przeźroczysty (mniej lub bardziej), więc musiałam naprawdę uważać jak będzie wyglądał tył naszyjnika. Wspaniały nie jest, od razu przyznam, ale ostatecznie cieszę się z tego jak wyszedł.
Tym czasem im bliżej świąt tym zawsze mniej jakoś czuje ten nastrój. Może ze śniegiem przyjdzie poprawa;)

4 komentarze:

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Przepiękny jest!!!!!!!!

aga-craft pisze...

Sliczny :) ale Piekne robisz te biżutki :)

Lisa pisze...

Wow, this is so gorgeous!! It looks amazing!! Have a great day!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

Agnieszka Mycoffeetime pisze...

Piękny jest...i dopracowany w każdym calu!
pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)