poniedziałek, 26 marca 2018

Red








Dużo miałam kombinowania z tymi czerwonymi szpikulcami. Kupiłam kiedyś cały sznur, i po wykorzystaniu paru oczywistych pomysłów odłożyłam je do przydasiowej skrzyneczki. Ale że postanowiłam raczej wykorzystywać to co mam niż kupować (co oczywiście nie do końca mi wychodzi;) to powstały takie oto kolczyki. Projekt prosty ale chyba dlatego fajnie wyszły:)

Dalej można się zapicywać na giveawaya TUTAJ
***
I had a lot of toubles with this red spikes beads. I bought the whole string long time ago and after creating some obvious designs I put them into my supplies stash. Anyway lately I try to use my old beads rather than buying new one so I created this pair of earrings (I have to admit that I'm not very good at not buying new beads;) Designs is simple but I think this is the reason  why they turned out pretty nice:)

You can still sign up to my giveaway HERE

6 komentarzy:

Avrea pisze...

ciekawe bardzo :D

Spalona Artystka pisze...

Piękne są :D

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Śliczne!

manita pisze...

ładne zestawienie kolorystyczne!

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Wow, są niezwykłe :)

Dusia pisze...

Nietypowe, inne ale maja to coś pozdrawiam Dusia