czwartek, 22 marca 2018

Anonymus



Ileż ja miała problemów z tym naszyjnikiem. To już jego druga wersja i nadal nie jestem całkiem z niego zadowolona, no ale cóż, może komuś się spodoba. Na dodatek nie mam pojęcia jaki to kamień. Dawno temu kupiłam cały sznur przeróżnych bryłek ale udało mi się zidentyfikować tylko parę z nich. Jakieś pomysły?
 Przypominam też o giveaway TUTAJ
**
I had a lots of problems with this necklace. This is its second version and I'm not still entirely happy with it but well, maybe someone will like it. I also have no idea what's the name of the stone. I bought it a long time ago, and never could identify it. So any ideas?
 In mean time I want to remember you about my giveaway HERE

4 komentarze:

Koraliki Beaty pisze...

piękny !!!

Avrea pisze...

jaki ładny ,ale nie mam pojęcia co to za kamień :d

Spalona Artystka pisze...

Piękny jest. :D

Pudding et Biscotte pisze...

Absolutely gorgeous!!!